Pico Postat 20 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 20 mars 2006 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Jävla bra dag det här.. Jag har kunnat haft sovmorgon till 14.40....... 😱 Knappt så man behöver ställa klockan... 😆 Jo när det gäller mig så måste man nog det... 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Näe nu ska jag fara ut på byn och spana. Hejrå! 😱 Brudar? Herrå? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Näe nu ska jag fara ut på byn och spana. Hejrå! 😱 Brudar? Herrå? 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Monolog? 😱 😳 😄 Ja det brukar kallas så. Man får dock inte blanda ihop det med monogami 😄 ...eller monotona ringsignaler för den delen heller. Nuförtiden är allt poly (polyfona ringsignaler och godisen pol(l)y). Förresten är den röda påsen godare 😎 Ja, godisar i röa påsar är oftast godare. Daim, Kina puffar, tjejerna i Baywatch 😄 och så vidare... På tal om rött (ljus) så tycker jag det var lite kul att det var en som blev åtalad för att inte ha stannat vid ett övergångsställe. Tycker inte du det, själsfrände? 😆 Fast godisar i gult är också rätt gott; Marabou choklad, Djungelvrål, Zoo med flera. Vadå komma med i diskussionen? De jag har en egen diskussion 😑😛 Jag känner mig som Smeagol.... Myy prrecisouss. Men om man tänker så så är det inte så dumt med godisar i blå påsar; Polly, Milky Way, Hallonbåtar etcetera. What's taters? Myy prreciouss. 😳 Om man är gift med Dolly Parton måste det ju ses som polygami 😳 Tror du det? Nu blev jag sugen på Pazta. 😳 Haha Lynxo pratar med sig själv 😄 😳 Jag känner att jag tar andras skämt... 😆 Ja det gör du 😆😎 Nu ska vi snart till skolan 😳🙂 Hej!!!! 😄😆😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 FEEEST! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Monolog? 😱 😳 😄 Ja det brukar kallas så. Man får dock inte blanda ihop det med monogami 😄 ...eller monotona ringsignaler för den delen heller. Nuförtiden är allt poly (polyfona ringsignaler och godisen pol(l)y). Förresten är den röda påsen godare 😎 Ja, godisar i röa påsar är oftast godare. Daim, Kina puffar, tjejerna i Baywatch 😄 och så vidare... På tal om rött (ljus) så tycker jag det var lite kul att det var en som blev åtalad för att inte ha stannat vid ett övergångsställe. Tycker inte du det, själsfrände? 😆 Fast godisar i gult är också rätt gott; Marabou choklad, Djungelvrål, Zoo med flera. Vadå komma med i diskussionen? De jag har en egen diskussion 😛😄 Jag känner mig som Smeagol.... Myy prrecisouss. Men om man tänker så så är det inte så dumt med godisar i blå påsar; Polly, Milky Way, Hallonbåtar etcetera. What's taters? Myy prreciouss. 😳 Om man är gift med Dolly Parton måste det ju ses som polygami 😳 Tror du det? Nu blev jag sugen på Pazta. 😳 Haha Lynxo pratar med sig själv 😄 😳 Jag känner att jag tar andras skämt... 😆 Ja det gör du 😆😎 Nu ska vi snart till skolan 😳🙂 Hej!!!! 😎😑😳 TJENARE! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 FEEEST! 🙂 Obi-wan has taught you well! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 (redigerat) Nä nu orkar jag inte mer. HEJ PAZO OCH GOTE! 🙂😄😳 Redigerat 20 mars 2006 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 HEJ PAZO OCH GOTE! 🙂😄😳 TJA 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 HEJ PAZO OCH GOTE! 😳 😄 😳 TJA 😳 Tja! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 HEJ PAZO OCH GOTE! 😳 😄 😳 TJA 😳 Tja! 🙂 Herrå! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 HEJ PAZO OCH GOTE! 😳 😄 😳 TJA 😳 Tja! 🙂 Herrå! 😳 Tja! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Sallad.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 HEJ PAZO OCH GOTE! 😳 🙂 😱 TJA 😳 Tja! 😳 Herrå! 😳 Tja! 😳 Tja! 😳 Hej Julgrahn! 😳😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 HEJ PAZO OCH GOTE! 😳 🙂 😆 TJA 😱 Tja! 😳 Herrå! 😳 Tja! 😳 Tja! 😳 Hej Julgrahn! 😆😆😄 Nu ska jag gå, hejdå! 😑 Det rimmade 😆😳😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Hola! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha. Jag åt chips och massa dippa nyss 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 måste bajsa och tvätta håret! Sen blire fest! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Så nu har jag bajsat! Nu ska jag tvätt håret! TJUUUU! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Jag ser sida 2100 komma nalkandes... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Nåra brudar på stan Grahn? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 😄😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts