Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 2


Pico

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2322

  • Pico

    1950

  • Gote

    1903

  • Micke H

    1058

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Är det nån här som fortfarande står ut med Pop&Mundebo? Det är ett skitspel.

Jag la in en "cover" i min repertoar - trots att det ju naturligtvis inte är en cover för jag har ju skrivit den själv. Man kan bara lägga in låtar någon bandmedlem skrivit stod det också. Baja! Jag har inga bandmedlemmar, förutom mig själv. Jag stoppas i alla lägen. Jag lyckades komma runt problematiken och sa att det var en cover i alla fall. Därefter beger jag mig till INSPELNINGSSTUDION. Vad händer efter att jag valt min s.k. "cover"??? "Du har inte tillräckligt med pengar för att spela in den här låten" står det då!!! Så jag blir utkastad helt enkelt... Baja! Jag har ju mer än $250 och studions inspelning kostar bara $50!

Skitspel.

Det enda positiva är att jag köpt en gitarr för $700. Nån som vill ha den??

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det nån här som fortfarande står ut med Pop&Mundebo? Det är ett skitspel.

Jag la in en "cover" i min repertoar - trots att det ju naturligtvis inte är en cover för jag har ju skrivit den själv. Man kan bara lägga in låtar någon bandmedlem skrivit stod det också. Baja! Jag har inga bandmedlemmar, förutom mig själv. Jag stoppas i alla lägen. Jag lyckades komma runt problematiken och sa att det var en cover i alla fall. Därefter beger jag mig till INSPELNINGSSTUDION. Vad händer efter att jag valt min s.k. "cover"??? "Du har inte tillräckligt med pengar för att spela in den här låten" står det då!!! Så jag blir utkastad helt enkelt... Baja! Jag har ju mer än $250 och studions inspelning kostar bara $50!

Skitspel.

Det enda positiva är att jag köpt en gitarr för $700. Nån som vill ha den??

😳

Kan vara så att studiokostnaderna måste täckas av bandets kassa, och inte någon "privatperson".

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...