Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha 😆 Vad har du för frisyr idag? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Pazos nya look: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Passande... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Pazos nya look: Det är ju min skrivbordsbakgrund! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Saknar håret lite 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄 Hmm...ska vara ganska mycket. Men hon kanske inte var ngt att ha...eller??? Min dotter hjälpte mig att tvätta håret igår. Har fortfarande shampo i ögonen tror jag. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄 Hmm...ska vara ganska mycket. Men hon kanske inte var ngt att ha...eller??? Min dotter hjälpte mig att tvätta håret igår. Har fortfarande shampo i ögonen tror jag. 😄 nja. hade dessutom redan tvättat det själv på morgonen så hon behövde mest bara blöta ner 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Pazos nya look: Det är ju min skrivbordsbakgrund! 😕 Mitt skrivbord... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Vad har du varit inne på för porrhemsida som gett dig alla dedär popupen 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Vad har du varit inne på för porrhemsida som gett dig alla dedär popupen 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Jag har också klipp mig. Ingen bryr sig... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄 Hmm...ska vara ganska mycket. Men hon kanske inte var ngt att ha...eller??? Min dotter hjälpte mig att tvätta håret igår. Har fortfarande shampo i ögonen tror jag. 😉 nja. hade dessutom redan tvättat det själv på morgonen så hon behövde mest bara blöta ner 😄 Har du KLIPPT DIG??????? 😮 Nej jag skojjade bara 😄 Har inte klippt mig nånting faktiskt... tänkte mest bara kolla reaktionen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄 Hmm...ska vara ganska mycket. Men hon kanske inte var ngt att ha...eller??? Min dotter hjälpte mig att tvätta håret igår. Har fortfarande shampo i ögonen tror jag. 😮 nja. hade dessutom redan tvättat det själv på morgonen så hon behövde mest bara blöta ner 😄 Har du KLIPPT DIG??????? 😄 Nej jag skojjade bara 😄 Har inte klippt mig nånting faktiskt... tänkte mest bara kolla reaktionen 😄 😮 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄 Hmm...ska vara ganska mycket. Men hon kanske inte var ngt att ha...eller??? Min dotter hjälpte mig att tvätta håret igår. Har fortfarande shampo i ögonen tror jag. 😮 nja. hade dessutom redan tvättat det själv på morgonen så hon behövde mest bara blöta ner 😄 Har du KLIPPT DIG??????? 😄 Nej jag skojjade bara 😄 Har inte klippt mig nånting faktiskt... tänkte mest bara kolla reaktionen 😄 Puh!! 😄😮 Vill ju inte såra lilla dig Grahnis 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Jag har också klipp mig. Ingen bryr sig... 😕 Word! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 😕😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Fredrik mobbas!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Varför får man alltid skitlåtar på hjärnan efter melodifestivalen? Kan inte få bort den där dj-a låten Björn Kjellman sjöng ur huvet. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Jag har också klipp mig. Ingen bryr sig... 😕 Word! 😕 Blev det snyggt? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 mars 2006 Dela Postat 20 mars 2006 Jag har också klipp mig. Ingen bryr sig... 😕 Word! 😕 Blev det snyggt? 😕 Nope... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts