Gote Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕
Pazo Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄
Hilmer Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan?
Pazo Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄
Hilmer Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄 Hmm...ska vara ganska mycket. Men hon kanske inte var ngt att ha...eller??? Min dotter hjälpte mig att tvätta håret igår. Har fortfarande shampo i ögonen tror jag. 😄
Pazo Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄 Hmm...ska vara ganska mycket. Men hon kanske inte var ngt att ha...eller??? Min dotter hjälpte mig att tvätta håret igår. Har fortfarande shampo i ögonen tror jag. 😄 nja. hade dessutom redan tvättat det själv på morgonen så hon behövde mest bara blöta ner 😄
Gote Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Pazos nya look: Det är ju min skrivbordsbakgrund! 😕 Mitt skrivbord... 😕
Pazo Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Vad har du varit inne på för porrhemsida som gett dig alla dedär popupen 😕
Gote Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Vad har du varit inne på för porrhemsida som gett dig alla dedär popupen 😕
Pazo Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄 Hmm...ska vara ganska mycket. Men hon kanske inte var ngt att ha...eller??? Min dotter hjälpte mig att tvätta håret igår. Har fortfarande shampo i ögonen tror jag. 😉 nja. hade dessutom redan tvättat det själv på morgonen så hon behövde mest bara blöta ner 😄 Har du KLIPPT DIG??????? 😮 Nej jag skojjade bara 😄 Har inte klippt mig nånting faktiskt... tänkte mest bara kolla reaktionen 😄
Hilmer Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄 Hmm...ska vara ganska mycket. Men hon kanske inte var ngt att ha...eller??? Min dotter hjälpte mig att tvätta håret igår. Har fortfarande shampo i ögonen tror jag. 😮 nja. hade dessutom redan tvättat det själv på morgonen så hon behövde mest bara blöta ner 😄 Har du KLIPPT DIG??????? 😄 Nej jag skojjade bara 😄 Har inte klippt mig nånting faktiskt... tänkte mest bara kolla reaktionen 😄 😮 😉
Pazo Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 haha 😄 Vad har du för frisyr idag? 😕 Bakåt kammat? 😕 Ny klippt? 😕 Jao. det är borta nu 😄 Fick du håret tvättat av frisörskan? lite 😄 Hmm...ska vara ganska mycket. Men hon kanske inte var ngt att ha...eller??? Min dotter hjälpte mig att tvätta håret igår. Har fortfarande shampo i ögonen tror jag. 😮 nja. hade dessutom redan tvättat det själv på morgonen så hon behövde mest bara blöta ner 😄 Har du KLIPPT DIG??????? 😄 Nej jag skojjade bara 😄 Har inte klippt mig nånting faktiskt... tänkte mest bara kolla reaktionen 😄 Puh!! 😄😮 Vill ju inte såra lilla dig Grahnis 😉
Hilmer Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Varför får man alltid skitlåtar på hjärnan efter melodifestivalen? Kan inte få bort den där dj-a låten Björn Kjellman sjöng ur huvet. 😕
Pazo Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Jag har också klipp mig. Ingen bryr sig... 😕 Word! 😕 Blev det snyggt? 😕
Gote Postat 20 mars 2006 Postat 20 mars 2006 Jag har också klipp mig. Ingen bryr sig... 😕 Word! 😕 Blev det snyggt? 😕 Nope... 😄
Recommended Posts