Linus Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Men, sluta posta strunt! Det här är ingen spamtråd! 😕 😉🙂😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Vafan skulle jag ut i solen å göra??? 😕 Köpa glass? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 (redigerat) Ordet "Söndag" är lite likt mopedmärket "Zündapp". Men bara lite 😉😕 Redigerat 19 mars 2006 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Att döma av nurfens bild är det ju dock förståeligt... ' 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Nu blir det Pitt i Anna! 😕 Förlåt...Pytt i Panna, menade jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Zipfer... det var visst nån 2.8-öl jag fick tag i... *rap* 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Det är olagligt att dricka folköl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Hej? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Hej? 😕 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Hej? 😕 🙂 Heeeej 😉 Vad händer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Hej? 😕 😳 Heeeej 😉 Vad händer? Sitter o mixar lite låtz! själv då? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Hej? 😕 🙂 Heeeej 😉 Vad händer? Sitter o mixar lite låtz! själv då? 🙂 😳 Sitter å softar just nu. precis hemkommen från att ha repat :9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Hej? 😕 🙂 Heeeej 😉 Vad händer? Sitter o mixar lite låtz! själv då? 🙂 😳 Sitter å softar just nu. precis hemkommen från att ha repat :9 Softsoftsoft! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 jao... Men nu måste jag diska och laga mat 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 😕 *gruppkram* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Jag har alldeles nyss satt på kaffepannan... 😉 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🙂 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 😉 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 😉 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🙂 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 😉 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🙂 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Monolog? 🥰🙂😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🙂 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🥰 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉 Fast det är kanske där problemet ligger... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🥰 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉 Fast det är kanske där problemet ligger... 🙂 Det är väl inget fel i att sitta och prata med sig själv på ett forum på söndagseftermiddagen?? Eller har jag missat något? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🥰 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉 Fast det är kanske där problemet ligger... 🥰 Det är väl inget fel i att sitta och prata med sig själv på ett forum på söndagseftermiddagen?? Eller har jag missat något? 🥰 Nejdå, så länge du intalar dig själv att du är bättre än alla andra, så klarar du dig fiiiiint... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🥰 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉 Fast det är kanske där problemet ligger... 🥰 Det är väl inget fel i att sitta och prata med sig själv på ett forum på söndagseftermiddagen?? Eller har jag missat något? 🥰 Nejdå, så länge du intalar dig själv att du är bättre än alla andra, så klarar du dig fiiiiint... 🙂 Så, håller inte du med om att gitarronani är det bästa som finns? Nästan bättre än samma sak utan ordet "gitarr"... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Monolog? 🥰🙂😉 Ja det brukar kallas så. Man får dock inte blanda ihop det med monogami 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🥰 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉 Fast det är kanske där problemet ligger... 🥰 Det är väl inget fel i att sitta och prata med sig själv på ett forum på söndagseftermiddagen?? Eller har jag missat något? 🥰 Nejdå, så länge du intalar dig själv att du är bättre än alla andra, så klarar du dig fiiiiint... 🙂 Så, håller inte du med om att gitarronani är det bästa som finns? Nästan bättre än samma sak utan ordet "gitarr"... 🥰 Jovisst. John Petrucci och Steve Vai är mycket sexigare än Pamela Anderson och Jenna Jameson... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 mars 2006 Dela Postat 19 mars 2006 Monolog? 🥰 🙂 😉 Ja det brukar kallas så. Man får dock inte blanda ihop det med monogami 🥰 ...eller monotona ringsignaler för den delen heller. Nuförtiden är allt poly (polyfona ringsignaler och godisen pol(l)y). Förresten är den röda påsen godare 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts