Linus Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Men, sluta posta strunt! Det här är ingen spamtråd! 😕 😉🙂😳
Overkill Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 (redigerat) Ordet "Söndag" är lite likt mopedmärket "Zündapp". Men bara lite 😉😕 Redigerat 19 mars 2006 av Overkill
nurfen Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Att döma av nurfens bild är det ju dock förståeligt... ' 😕
musik (oregistrerad) Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Nu blir det Pitt i Anna! 😕 Förlåt...Pytt i Panna, menade jag...
musik (oregistrerad) Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Zipfer... det var visst nån 2.8-öl jag fick tag i... *rap* 😕
Danabacken Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Hej? 😕 😳 Heeeej 😉 Vad händer? Sitter o mixar lite låtz! själv då? 🙂
Pazo Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Hej? 😕 🙂 Heeeej 😉 Vad händer? Sitter o mixar lite låtz! själv då? 🙂 😳 Sitter å softar just nu. precis hemkommen från att ha repat :9
Danabacken Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Hej? 😕 🙂 Heeeej 😉 Vad händer? Sitter o mixar lite låtz! själv då? 🙂 😳 Sitter å softar just nu. precis hemkommen från att ha repat :9 Softsoftsoft! 🙂
Micke H Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🙂 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 😉
Micke H Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 😉 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🙂
Micke H Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 😉 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🙂 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰
Micke H Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 😉 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🙂 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰
Micke H Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🙂 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉
Micke H Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🥰 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉 Fast det är kanske där problemet ligger... 🙂
Micke H Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🥰 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉 Fast det är kanske där problemet ligger... 🙂 Det är väl inget fel i att sitta och prata med sig själv på ett forum på söndagseftermiddagen?? Eller har jag missat något? 🥰
Micke H Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🥰 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉 Fast det är kanske där problemet ligger... 🥰 Det är väl inget fel i att sitta och prata med sig själv på ett forum på söndagseftermiddagen?? Eller har jag missat något? 🥰 Nejdå, så länge du intalar dig själv att du är bättre än alla andra, så klarar du dig fiiiiint... 🙂
Micke H Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🥰 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉 Fast det är kanske där problemet ligger... 🥰 Det är väl inget fel i att sitta och prata med sig själv på ett forum på söndagseftermiddagen?? Eller har jag missat något? 🥰 Nejdå, så länge du intalar dig själv att du är bättre än alla andra, så klarar du dig fiiiiint... 🙂 Så, håller inte du med om att gitarronani är det bästa som finns? Nästan bättre än samma sak utan ordet "gitarr"... 🥰
Overkill Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Monolog? 🥰🙂😉 Ja det brukar kallas så. Man får dock inte blanda ihop det med monogami 🥰
Micke H Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Heeeeeeeej alla! 🥰 *gruppkram* Hej Lynxo! Hur mår du då???? Eftersom ingen annan undrar, menar jag... 🥰 Jotack, tackar som frågade! Eftersom ingen annan frågade, menar jag... Bitter? Jag är inte bitter denna jävla söndagsmorgon... 🥰 Ta ett djupt andetag... Du är bättre än alla dessa studionördar...att vara gitarrnörd är mycket bättre!!! 🥰 Att vara schizofren då? (Hur fan stavas det?) Är det bättre än att vara studionörd? 🥰 Så länge du har någon att prata med så... 😉 Fast det är kanske där problemet ligger... 🥰 Det är väl inget fel i att sitta och prata med sig själv på ett forum på söndagseftermiddagen?? Eller har jag missat något? 🥰 Nejdå, så länge du intalar dig själv att du är bättre än alla andra, så klarar du dig fiiiiint... 🙂 Så, håller inte du med om att gitarronani är det bästa som finns? Nästan bättre än samma sak utan ordet "gitarr"... 🥰 Jovisst. John Petrucci och Steve Vai är mycket sexigare än Pamela Anderson och Jenna Jameson... 🥰
Overkill Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Monolog? 🥰 🙂 😉 Ja det brukar kallas så. Man får dock inte blanda ihop det med monogami 🥰 ...eller monotona ringsignaler för den delen heller. Nuförtiden är allt poly (polyfona ringsignaler och godisen pol(l)y). Förresten är den röda påsen godare 🥰
Recommended Posts