Gote Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Ska inte du dra o vicka eller nåt mornel? 😳 Stockholmsskolorna har sportlov den här veckan. På måndag drar det dock igång. Ska vara nån slags assistent i en grupp med mellanstadieelever med sociala problem. Ska bli väldigt intressant (faktiskt! det låter ironiskt, men jag ser fram emot det). Låter som en utmaning! Troligtvis väldigt lärorikt!
Pico Postat 3 mars 2006 Trådstartare Postat 3 mars 2006 Ska inte du dra o vicka eller nåt mornel? 😏 Stockholmsskolorna har sportlov den här veckan. På måndag drar det dock igång. Ska vara nån slags assistent i en grupp med mellanstadieelever med sociala problem. Ska bli väldigt intressant (faktiskt! det låter ironiskt, men jag ser fram emot det). All right... jag skulle spamma upp en buffert nu i helgen, om jag var du. 😳
mornel Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Ska inte du dra o vicka eller nåt mornel? 😏 Stockholmsskolorna har sportlov den här veckan. På måndag drar det dock igång. Ska vara nån slags assistent i en grupp med mellanstadieelever med sociala problem. Ska bli väldigt intressant (faktiskt! det låter ironiskt, men jag ser fram emot det). All right... jag skulle spamma upp en buffert nu i helgen, om jag var du. 😳 Haha, ärligt talat bekommer det mig inte särskilt mycket. Hade det gjort det hade jag nog spammat järnet redan nu 😉 Varsågod.
Pico Postat 3 mars 2006 Trådstartare Postat 3 mars 2006 Gissa vad roger fick av mig nyss? 😏 Spr*t? 😳 Då var det inte den här Roger ivf... och jag är jävligt besviken!
Pazo Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Kom igen själv då! IM IN!!! LETS DO IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mornel Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 (redigerat) Edit: Fan också, på nåt mystiskt sätt han Pazo före 😱 Redigerat 3 mars 2006 av mornel
mornel Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Hur gick det där till? Kom den nya sidan på en ojämn siffra!?
Pazo Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 HAHAHAHAHAHAHA!!!!! Fick jag sida 1900 utan att ens veta det? 😱😄 IN YOU FACE!!! 😆😆😆 !! HAHAHAHAH!!!
Recommended Posts