Gote Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Trevlig helg på er! Samma! 😲 Spamma! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 17 mars 2006 Trevlig helg på er! 😆 Samma! 😄 Spamma! 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 17 mars 2006 Hej mornel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Hej mornel! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Tjena igen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Nu har jag varit på systemet! Jägermeister! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Dags för lite Eminem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 0 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare) Öh va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Nu har jag varit på systemet! Jägermeister! 😆 Ska jag slå dig på riktigt eller? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Vafan vi skulle ju delat på jägern förfan! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Nu har jag varit på systemet! Jägermeister! 😆 Ska jag slå dig på riktigt eller? 😆 Ja, Becka väntar ju på dej vafan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Nu har jag varit på systemet! Jägermeister! 😆 Ska jag slå dig på riktigt eller? 😆 Ja, Becka väntar ju på dej vafan! Meh! Säg te henne att jag kommer nästa freda 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 (redigerat) And when I'm gone, just carry on, don't mourn Rejoice everytime your hear the sound of my voice Just know that I'm looking down on you, smiling And I didn't feel a thing, so baby don't feel no pain Just smile back 😆😆 Redigerat 17 mars 2006 av nurfen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Nu har jag varit på systemet! Jägermeister! 😄 Ska jag slå dig på riktigt eller? 😆 Ja, Becka väntar ju på dej vafan! Meh! Säg te henne att jag kommer nästa freda 😆 BUMP NURFEN!!!! 😄😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Nu har jag varit på systemet! Jägermeister! 😆 Ska jag slå dig på riktigt eller? 😆 Ja, Becka väntar ju på dej vafan! Meh! Säg te henne att jag kommer nästa freda 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Jag har tänkt på en sak. Är det inte flickförbud när man ska på en nördig IRL-träff?! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Nu har jag varit på systemet! Jägermeister! 😄 Ska jag slå dig på riktigt eller? 😆 Ja, Becka väntar ju på dej vafan! Meh! Säg te henne att jag kommer nästa freda 😆 😆 Jag ställer 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Jag har tänkt på en sak. Är det inte flickförbud när man ska på en nördig IRL-träff?! 😆 Vi kan ju alltid regga dem på fredag morgon! 😆 Annars så dra vi lite "tidigt" 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Jag har tänkt på en sak. Är det inte flickförbud när man ska på en nördig IRL-träff?! 😆 Vi kan ju alltid regga dem på fredag morgon! 😆 Annars så dra vi lite "tidigt" 😄 Om någon påstår att du är dum så ljuger dom 😄😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Jag har tänkt på en sak. Är det inte flickförbud när man ska på en nördig IRL-träff?! 😆 Vi kan ju alltid regga dem på fredag morgon! 😄 Annars så dra vi lite "tidigt" 😆 Om någon påstår att du är dum så ljuger dom 😄😆😛 Jag går ju trotts allt Teknisk Fysik 😄😆😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Fan vad fest det är här inne igen! Äkta bra proggresiv elektronisk musik och lite techno på det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 haha. Över 120 inlägg idag i denna tråden för min del idag 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Yo! Electrorock in da house! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 mm, gillar min nya Tele! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Hej jag ska bara göra ett inlägg som innehåller åttisju bokstäver, arton ord, två kommatecken och en punkt. Jag fick det till åttinie bokstäver, men jag kan ha räknat fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Nu är jag här!!! Kan någon länka till julli.dk sidan med alla smileysar, sitter på en annan dator utan bokmärke 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Kolla jag målade dig Pazo! 😄http://artpad.art.com/?iwa3pp11o9jg 😄 😄 😎 🙂😆😆😆 🥰 hahahah 😆 Va fin! 😆🥰 🥰 Visst är jag skillad! 😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 GAH! Klockan är åtta, det är fredag och jag är NYKTER. Världen blir så otäck och verklig utan öl på en fredagskväl... Det menar du inte? som tur är ska jag bli lite onykter om en halvtimma 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Tänkte inte supa ikväll. Är så trött efter arbetsveckan att chips, dipp, läsk och Sympathy for Mr Vengeance i sällskap av en god vän blir alldeles utmärkt kvällsunderhållning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 mars 2006 Dela Postat 17 mars 2006 Tänkte inte supa ikväll. Är så trött efter arbetsveckan att chips, dipp, läsk och Sympathy for Mr Vengeance i sällskap av en god vän blir alldeles utmärkt kvällsunderhållning. 🙂 Hade först planerat att söfta med chips å en film. Men sen blevre ändrade planer så jag har redan softat med OC och chips. Å nu ska jag snart ut emed en kompis för att dricka lite öl. hänga sådär soft 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts