Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Nu har jag bestämt mig! Imorgon blir det fest 😄Korridorsfest i flogsta! 😄 :D Hoppas det blir en bra en! är de det så är de garanterat bland de skönaste festerna 😄 Korridorsfester är bra. Husfester är bättre... 😮 Känner inga med hus 😄 Står korridoren mitt på ett fält då? Eller har de liksom stoppat in den i ett hus? 🙂 aha. Du menar så... Kan bli lite jobbigt att ha det i flogsta. Sjuvåningars höghus med två korridorer på varje våning med 12 rum i varje korridor 😄 Det går om man vill! 😄 Sjukt bra fester när vi gjorde så på Delphi... 😆
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Nu har jag bestämt mig! Imorgon blir det fest 😄Korridorsfest i flogsta! 😄 :D Hoppas det blir en bra en! är de det så är de garanterat bland de skönaste festerna 😄 Korridorsfester är bra. Husfester är bättre... 😄 Känner inga med hus 😄 Står korridoren mitt på ett fält då? Eller har de liksom stoppat in den i ett hus? 🙂 aha. Du menar så... Kan bli lite jobbigt att ha det i flogsta. Sjuvåningars höghus med två korridorer på varje våning med 12 rum i varje korridor 😄 Dvs 12 fester på en och samma gång... (Är inte det en Per Gessle text förresten?) 😄 12? 😆 Det blir ju 14 fester... och ska man dessutom ha en fest i varje rum så blire 14 * 12 fester. alltså 168 fester 😮 FEEEEST!! 😄😄😄😄
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 Gote, orkar du med helgledigt nu... har du en tillräckligt stor buffert här? 🙂
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Nu har jag bestämt mig! Imorgon blir det fest 😄Korridorsfest i flogsta! 😄 :D Hoppas det blir en bra en! är de det så är de garanterat bland de skönaste festerna 😄 Korridorsfester är bra. Husfester är bättre... 😄 Känner inga med hus 😄 Står korridoren mitt på ett fält då? Eller har de liksom stoppat in den i ett hus? 🙂 aha. Du menar så... Kan bli lite jobbigt att ha det i flogsta. Sjuvåningars höghus med två korridorer på varje våning med 12 rum i varje korridor 😄 Dvs 12 fester på en och samma gång... (Är inte det en Per Gessle text förresten?) 😄 12? 😆 Det blir ju 14 fester... och ska man dessutom ha en fest i varje rum så blire 14 * 12 fester. alltså 168 fester 😮 FEEEEST!! 😄😄😄😄 Vi hade 160 fester! 😄
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Gote, orkar du med helgledigt nu... har du en tillräckligt stor buffert här? 😆 Det beror på. Vad har du för planer i helgen? 🙂
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Nu har jag bestämt mig! Imorgon blir det fest 😄Korridorsfest i flogsta! 😄 :D Hoppas det blir en bra en! är de det så är de garanterat bland de skönaste festerna 😄 Korridorsfester är bra. Husfester är bättre... 😄 Känner inga med hus 😄 Står korridoren mitt på ett fält då? Eller har de liksom stoppat in den i ett hus? 🙂 aha. Du menar så... Kan bli lite jobbigt att ha det i flogsta. Sjuvåningars höghus med två korridorer på varje våning med 12 rum i varje korridor 😄 Dvs 12 fester på en och samma gång... (Är inte det en Per Gessle text förresten?) 😄 12? 😆 Det blir ju 14 fester... och ska man dessutom ha en fest i varje rum så blire 14 * 12 fester. alltså 168 fester 😮 FEEEEST!! 😄😄😄😄 Vi hade 160 fester! 😄 På samma gång 😄
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 Gote, orkar du med helgledigt nu... har du en tillräckligt stor buffert här? 😆 Det beror på. Vad har du för planer i helgen? 🙂 Tänkte ta mig en lugn hemmahelg! 😄😮
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Gote, orkar du med helgledigt nu... har du en tillräckligt stor buffert här? 😆 Det beror på. Vad har du för planer i helgen? 🙂 Äh. Du har inget att vara orolig över. SÅ dåligt som han spammar när du inte är där för att motivera honom 😮
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 Gote, orkar du med helgledigt nu... har du en tillräckligt stor buffert här? 😆 Det beror på. Vad har du för planer i helgen? 🙂 Äh. Du har inget att vara orolig över. SÅ dåligt som han spammar när du inte är där för att motivera honom 😮 Jag vet, ingen självdisiplin när det gäller spammande.
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Gote, orkar du med helgledigt nu... har du en tillräckligt stor buffert här? 😆 Det beror på. Vad har du för planer i helgen? 🙂 Äh. Du har inget att vara orolig över. SÅ dåligt som han spammar när du inte är där för att motivera honom 😮 Jag vet, ingen självdisiplin när det gäller spammande. 😄
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Gote, orkar du med helgledigt nu... har du en tillräckligt stor buffert här? 😮 Det beror på. Vad har du för planer i helgen? 😆 Äh. Du har inget att vara orolig över. SÅ dåligt som han spammar när du inte är där för att motivera honom 😄 Jag vet, ingen självdisiplin när det gäller spammande. Dåligt... 🙂
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 Worked and saved some money Was shopping and spent last dime. Mkayy... 🙂
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 220 inlägg de senaste 24 timmarn från min del 😆🙂 Starkt... 😮
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 220 inlägg de senaste 24 timmarn från min del 😆🙂 Starkt... 😄 Snart äre över hundra bara idag 😮
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 265 inlägg kvar till 10k 😆🙂 Skaru inte ta dem idag? Komer ihåg den gången då du å Gote taggade mig så att jag skrev 150 inlägg på minsta möjliga tid bara för att komma upp i...4000 tror ja de var 😮
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 265 inlägg kvar till 10k 😆 🙂 Skaru inte ta dem idag? Komer ihåg den gången då du å Gote taggade mig så att jag skrev 150 inlägg på minsta möjliga tid bara för att komma upp i...4000 tror ja de var 😮 gick på nån timma! fan så skönt det var när de var över 😄
Recommended Posts