Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Men tjenare! här vare fest 😄 TJENNA! 😄 😆😆 untz untz untz
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 untz untz untz untz 😆 Ost! Ost! Ost! Ost! Västerbottensost! Västerbottensost! Västerbottensost! 😆 Flensost Flensost Flensost 😄😄😆
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 untz untz untz untz 😄 Ost! Ost! Ost! Ost! Västerbottensost! Västerbottensost! Västerbottensost! 😄 Flensost Flensost Flensost 😄😄😆 😄😄😆 😆😆
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Gote är i butiken 😄 Shhh.... Det var ju vår hemlis! 😄 Vilken typ av butik vare? 😆 Det var inte "BUTIKEN" va? 😆
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Gote är i butiken 😄 Shhh.... Det var ju vår hemlis! 😄 Vilken typ av butik vare? 😆 Det var inte "BUTIKEN" va? 😆 Föga spännande. Kontorsmaterial... 😆
Linus Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 untz untz untz untz 😆 Ost! Ost! Ost! Ost! Västerbottensost! Västerbottensost! Västerbottensost! 😆 Flensost Flensost Flensost 😄😄😆
nurfen Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Man vafaaan ÄRE FEST LR???? 😆 😆 😆 😄 😄 😄 😄 men missade du pmet grahn jao de är fest vi är så jävla uflla skausoapa röven ag mivett du så är det bar afeeeeest kom igenurå!mpi! ...va? 😄😆 Från Paziska till Svenska: Men missade du PM:et Grahn? Jo, det är fest, vi är så jävla fulla, ska supa röven av mig vet du, så är det bara! Fest! Kom igen nu då! HAHA! 😄 Helt klockrent! Nurfen är den enda som förstår mig 😄 😄
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Gote är i butiken 😄 Shhh.... Det var ju vår hemlis! 😄 Vilken typ av butik vare? 😄 Det var inte "BUTIKEN" va? 😆 Föga spännande. Kontorsmaterial... 😆 😆😆
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Man vafaaan ÄRE FEST LR???? 😆 😆 😆 😄 😄 😄 😄 men missade du pmet grahn jao de är fest vi är så jävla uflla skausoapa röven ag mivett du så är det bar afeeeeest kom igenurå!mpi! ...va? 😄😆 Från Paziska till Svenska: Men missade du PM:et Grahn? Jo, det är fest, vi är så jävla fulla, ska supa röven av mig vet du, så är det bara! Fest! Kom igen nu då! HAHA! 😄 Helt klockrent! Nurfen är den enda som förstår mig 😄 😄 Ska vi göra dethär på freda? ---> 😄
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Lämnade Pico WO? 😄 Han försvann för ett tag sen 😄 På msn också 😆
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Lämnade Pico WO? 😄 Han försvann för ett tag sen 😄 På msn också 😆 Bara det inte har hänt nåt... 😆
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Lämnade Pico WO? 😕 Han försvann för ett tag sen 😕 På msn också 😕 Bara det inte har hänt nåt... 😕 Men det har det väl inte... Eller? 😕
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Gote är i butiken 😕 Shhh.... Det var ju vår hemlis! 😕 Vilken typ av butik vare? 😄 Det var inte "BUTIKEN" va? 😛 Föga spännande. Kontorsmaterial... 😕 😕😆 Ja men vafan det är ju "häft"igt... 😕 I den butiken ler man pärmanent! 😆
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Lämnade Pico WO? 😕 Han försvann för ett tag sen 😕 På msn också 😕 Bara det inte har hänt nåt... 😕 ja.. 😕 😆
Linus Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Lämnade Pico WO? 😕 Han försvann för ett tag sen 😕 På msn också 😕 Bara det inte har hänt nåt... 😕 ja.. 😕 Är ni oroliga för honom, så ring hans mobil och fråga var han tog vägen 😆 :lol:
kittem (oregistrerad) Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 hejhej! ingen som gör något trevligare än att sitter framför datorn idag? 😕
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 hejhej! ingen som gör något trevligare än att sitter framför datorn idag? 😕 Finns det nåt trevligare? 😕
Linus Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 hejhej! ingen som gör något trevligare än att sitter framför datorn idag? 😕 Jo, jag tänkte klippa mig idag. 😕
kittem (oregistrerad) Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 hejhej! ingen som gör något trevligare än att sitter framför datorn idag? 😕 Finns det nåt trevligare? 😕 Har du sett att det är solsken ute? Längesedan det var så fint och härligt väder ute! 😕
kittem (oregistrerad) Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 hejhej! ingen som gör något trevligare än att sitter framför datorn idag? 😕 Jo, jag tänkte klippa mig idag. 😕 Det är väl iofs något 😕
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 hejhej! ingen som gör något trevligare än att sitter framför datorn idag? 😕 Finns det nåt trevligare? 😕 Har du sett att det är solsken ute? Längesedan det var så fint och härligt väder ute! 😕 Ute? 😕
Recommended Posts