Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 Bra Linus! Håll Pico distraherad på msn... 😆 !! 😕
nurfen Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 😄 Morrn! 😆 Morrn! 😄 Ser du havet idag, nurfen? 😕 Ser en sjö! 😆
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 Näe, dags att väcka hjärnan med en godmorgon-poker.
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 Hej förresten... 😆 Yo! 😄 Jag har fixat fler spelningar haha.. eller det kom inbjudningar. Eller det kanske det gör hos er oxå? Samtidigt? 😕 Hoppas vi klarar av turnen... 😆 Mja, den hos Linus i Sthlm?
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Jag ber om ursäkt för min frånvaro, jag var tvungen att jobba en sväng... 😕 Har ni saknat mig? 😆
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 Hej förresten... 😆 Yo! 😎 Jag har fixat fler spelningar haha.. eller det kom inbjudningar. Eller det kanske det gör hos er oxå? Samtidigt? 😕 Hoppas vi klarar av turnen... 😄 Mja, den hos Linus i Sthlm? Ja och fler oxå... 😆 Det kommer inbjudningar hela tiden. Jag har oxå signat ett skivkontrakt innan jag började i bandet. Kan det bero på det oxå? Jag tackar ja på alla iallafall. 😄 Blir ett satans rännande... hoppas bara vi drar in tillräckligt på konserterna så vi får råd att resa mellan städerna. Det verkar ibland som att inga biljetter säljs till nästa konsert före den innan är avklarad. Och när andra konserten då är dagen efter så blire typ inga biljetter sålda.
Linus Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Gubbarna och gumman i vårt band ska också ut och turnera när vi kirrat våra närmaste spelningar.
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 Pico, är du rädd för ankor? 😕 Badanksfobi? 😆
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 ...eller det kanske inte är så smart att lira jazz på rockklubbar? 😕 Asch, om de bjöd in oss så, vem bryr sig... 😆
Linus Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Pico, är du rädd för ankor? 😕 Badanksfobi? 😆 Jag gick förbi en svärm av änder och ankor vid Kalmar slott igår. Någon and längre bort såg död ut, så jag gick snabbt.
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Pico, är du rädd för ankor? 😕 Badanksfobi? 😆 Jag gick förbi en svärm av änder och ankor vid Kalmar slott igår. Någon and längre bort såg död ut, så jag gick snabbt. 😆
Linus Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Ja huvudsaken att det finns öl i logen... 😕 Själv föredrar jag ett gage och en stor publik som uppskattar musiken 😆
Gote Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Heter det svärm när det är ankor? Jag trodde det hette stim... 😕
Pico Postat 17 mars 2006 Trådstartare Postat 17 mars 2006 Pico, är du rädd för ankor? 😕 Badanksfobi? 😆 Jag gick förbi en svärm av änder och ankor vid Kalmar slott igår. Någon and längre bort såg död ut, så jag gick snabbt. 😆
Recommended Posts