Danabacken Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 hmmm... Har lite problem. Just nu har jag inte mkt lust att festa. Och jag har ingen som kan köpa alkohol åt mig 😉 Köp godis istället! 😄 Jag får inte äta godis de närmsta 37 dagarna... Jag å en kompis testar å ser ifall vi kan klara av "fastan" 😉 Fyfan va tungt! 😆
Pazo Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Kom förbi Bishops ikväll Pazo så bjuder jag på en GT! 😆 Bjuder du på en gote? 😆
Gote Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Kom förbi Bishops ikväll Pazo så bjuder jag på en GT! 😆 Bjuder du på en gote? 😆 Yeah baby! Come and get it! 😆
mornel Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Vad gör du ikväll då mornel? 😆 Javene faktiskt. Jag har sejfat upp med några bärs i kylen, sen får vi se vart det tar mig.
Pazo Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Vad gör du ikväll då mornel? 😆 Javene faktiskt. Jag har sejfat upp med några bärs i kylen, sen får vi se vart det tar mig. Får jag komma förbi en sväng? 😆
Pazo Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Blää! De fiksade sig ändå! Rasse ska förbi systämet sen så han kan buya åt mig 😆
mornel Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Vad gör du ikväll då mornel? 😆 Javene faktiskt. Jag har sejfat upp med några bärs i kylen, sen får vi se vart det tar mig. Får jag komma förbi en sväng? 😆 Så många har jag inte 😆
Gote Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Blää! De fiksade sig ändå! Rasse ska förbi systämet sen så han kan buya åt mig 😆
Pazo Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Vad gör du ikväll då mornel? 😆 Javene faktiskt. Jag har sejfat upp med några bärs i kylen, sen får vi se vart det tar mig. Får jag komma förbi en sväng? 😆 Så många har jag inte 😄 haha. Jag menade faktiskt inte så 😆
Baktakt Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Har hittat ett par sjyssta hederliga 70-tals Luxor högtalare på en loppis...-låter svinfett men luktar kattbajs. Är inte det höjden av felkombination?
Pazo Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Blää! De fiksade sig ändå! Rasse ska förbi systämet sen så han kan buya åt mig 😆 😆
Recommended Posts