Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Kebabpizza med pommes på. Och skiiitmkt kebab såsPizzan ska dessutom vara gjord i Grillen i aneby... Så där har ni det Världens godaste pizza Ni behöver inte leta längre 😄 Amore i nässjö har den godaste kebaben jag vet.. imorgon är det dags för veckans svull 😛 Är du i nässjö nu elle? 🤪 Nej men jag ska dit imorgon. är alltid där (förutom när jag har viktiga saker i skolan) hmm... Nu förstår jag inte redigt... När var hur är du i nässjö? och när inte? 😛 Jag pendlar där emellan kan man säga. mellan halmstad och nässjö. aha. ok. Nu jag fatta 😄
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Kebabpizza med pommes på. Och skiiitmkt kebab såsPizzan ska dessutom vara gjord i Grillen i aneby... Så där har ni det Världens godaste pizza Ni behöver inte leta längre 😄 Amore i nässjö har den godaste kebaben jag vet.. imorgon är det dags för veckans svull 😛 Är du i nässjö nu elle? 🤪 Nej men jag ska dit imorgon. är alltid där (förutom när jag har viktiga saker i skolan) hmm... Nu förstår jag inte redigt... När var hur är du i nässjö? och när inte? 😛 Jag pendlar där emellan kan man säga. mellan halmstad och nässjö. aha. ok. Nu jag fatta 😄 är du hemma i aneby nåt då?
kittem (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Nu ska jag plugga inför mitt prov. tack alla som varit trevliga mot mig idag och får väl se om ni kan slita er från denna tråd sen. kram till er iallafall! 🤪
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Nu ska jag plugga inför mitt prov. tack alla som varit trevliga mot mig idag och får väl se om ni kan slita er från denna tråd sen.kram till er iallafall! 🤪 Herrå, o välkommen tebax! 😛
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Kebabpizza med pommes på. Och skiiitmkt kebab såsPizzan ska dessutom vara gjord i Grillen i aneby... Så där har ni det Världens godaste pizza Ni behöver inte leta längre 😄 Amore i nässjö har den godaste kebaben jag vet.. imorgon är det dags för veckans svull 😛 Är du i nässjö nu elle? 🤪 Nej men jag ska dit imorgon. är alltid där (förutom när jag har viktiga saker i skolan) hmm... Nu förstår jag inte redigt... När var hur är du i nässjö? och när inte? 😛 Jag pendlar där emellan kan man säga. mellan halmstad och nässjö. aha. ok. Nu jag fatta 😄 är du hemma i aneby nåt då? Skulle egentligen åkt hem nu under påsklovet. men jag måste plugga till några omtentor då 😄 så jag kommer väl inte hem förrens juni nån gång. Ifall inte mina pärents får för sig att betala en resa hem till mig 😄 Annars är drar jag till aneby under alla lov 🙂 Sommar/jul.. enstaka lov jag får mitt i terminen. Dra iaf så ofta jag kan.
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Nu ska jag plugga inför mitt prov. tack alla som varit trevliga mot mig idag och får väl se om ni kan slita er från denna tråd sen.kram till er iallafall! 🤪 Herrå! 😛
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Nu ska ja leta fika... samma här! en tallrik gröt fåre bli 🤪
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Nu ska ja leta fika... Här blire makaroner o köttbullar. Svinhungrig blev jag... 🤪
ThomasJ Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Nu ska ja leta fika... Här blire makaroner o köttbullar. Svinhungrig blev jag... 🤪 jag som nyss åt köttbullar dock med mos.. blir nästan sugen på en laddnning till
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Micke äger. Såg också dokumentären.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 veme han den där micke? Micke Dubois? Svullo? Jag sitter och tankar tonvis med Hassan just nu. Så skriver jag inte här på ett tag beror det på att jag skrattat av mig själv på mitten.
Pazo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 😲 Ett av äggen jag kokade idag blev dåligt. var tvungen å slänga de. Så de blev bara ett ägg imorse. Kan iof då äta två eller nåt senare idag men 🙁
Recommended Posts