Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 😏 Hörde du Dark? Pubben var stäng idag 😛 Blev ingen torsdagsöl!!! Gwäh gwäh!
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jo nu är ni där, men ni har alla dragit ut på tripper.. 😄 Jag var ju iväg å kramade en tjej! 😄 Hur fan gör man det? Enligt morsans önskemål så ska jag kramas oxå. 😄 haha. Du måste bygga upp en rätt bra relationship innan det alternativet kommer fram i interactrutan 😄 Jaha! Då lär det dröja... 😛 Äh! Du å jag ligger ju bra till. Interaccta lite mer med mig så skaru se att det blir fint 😄 ...men du ska ju gå på dejt med Pico? 😏🙂 Men äsh! Du kan ju interagera med mig medans vi inte är på dejt! 🙂 Näe! *avis* 🙂 Meh! Jag gör det ju bara för att få pico glad! Du å jag ligger ju mkt bättre till! inget att vara orolig över 🙂
Dark Of Light Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 😏 Hörde du Dark? Pubben var stäng idag 😄 Blev ingen torsdagsöl!!! 😛 Inga problem.. Har alltid ett buffert lager(!) så det går ingen torka här!
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 😏 Hörde du Dark? Pubben var stäng idag 😛 Blev ingen torsdagsöl!!! Gwäh gwäh! Och det versta av allt var att jag då inte kunde köpa tillhörande kladdkaka. har varit sugen på kladdkaka hela dan å bara längtat till klockan tre! men nae! de var stängt 😄
Dark Of Light Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 (redigerat) Man behöver inte vara bög för att suga av en kompis? 😛😏 Redigerat 16 mars 2006 av Dark Of Light
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Man behöver inte vara bög för att suga av en kompis? 😛😏 HAHAHAH!!! Precis! Det är den jag letat efter!! 😄
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jo nu är ni där, men ni har alla dragit ut på tripper.. 😄 Jag var ju iväg å kramade en tjej! 😄 Hur fan gör man det? Enligt morsans önskemål så ska jag kramas oxå. 😄 haha. Du måste bygga upp en rätt bra relationship innan det alternativet kommer fram i interactrutan 😄 Jaha! Då lär det dröja... 😛 Äh! Du å jag ligger ju bra till. Interaccta lite mer med mig så skaru se att det blir fint 😄 ...men du ska ju gå på dejt med Pico? 😏🙂 Men äsh! Du kan ju interagera med mig medans vi inte är på dejt! 🙂 Näe! *avis* 🙂 Meh! Jag gör det ju bara för att få pico glad! Du å jag ligger ju mkt bättre till! inget att vara orolig över 🙂 😄
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Kan vi lämna mig utanför det här? 😏 hahah!! inte förrens våran date är slut! Grahn blir lätt svarsjuk så! 😛
Dark Of Light Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 (redigerat) Man behöver inte vara bög för att suga av en kompis? 😄 😏 HAHAHAH!!! Precis! Det är den jag letat efter!! 🙂 Detta kan ju vara något att föredra då ingen kommer utanför... 🙂... Kommer utanför ja... 😛 Redigerat 16 mars 2006 av Dark Of Light
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 (redigerat) Man behöver inte vara bög för att suga av en kompis? 😄 😏 HAHAHAH!!! Precis! Det är den jag letat efter!! 🙂 Detta kan ju vara något att föredra då ingen kommer utanför... 🙂... Kommer utanför ja... 😛 🙂🙂😄 *nuppis* Redigerat 16 mars 2006 av Pazo
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Sådör grahn! Vi har en date nåra timmar efter min med pico! 😏
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Sådör grahn! Vi har en date nåra timmar efter min med pico! 😛 Så du skall inte med hem sen då eller? 😏
Per_a_55 Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Sådär, hemma från Tjockhult med en äkta Noname Tele Thinline i bagaget!
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Sådör grahn! Vi har en date nåra timmar efter min med pico! 😆 Så du skall inte med hem sen då eller? 😏
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Sådör grahn! Vi har en date nåra timmar efter min med pico! 😆 Så du skall inte med hem sen då eller? 😏 😄
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Grahn, är jag så jävla snygg eller får du betalt för bilderna du tar på mig? 😏
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 :weirdos... 😏 :you_know_you_like_it :get_over_here_and_join_uss 😄😄 😆
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Sådär, hemma från Tjockhult med en äkta Noname Tele Thinline i bagaget! KÖpt ny gura? 😏
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Grahn, är jag så jävla snygg eller får du betalt för bilderna du tar på mig? 😏 😆 Seriöst, fåru betalt? 😄
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Nu ska jag minsan sätta på en ny E sträng på guran! 😏 Där saru något, jag måste byta strängar!
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 (redigerat) Grahn, är jag så jävla snygg eller får du betalt för bilderna du tar på mig? 😏 😆 Seriöst, fåru betalt? 😄 Näe men man vet allri... 😄 Vet inte om man måste göra något för att få betalt eller om det sker per automatik. Men kan tänka mig att bilderna blir attraktiva om du blir supermegakändis. 😄 😄 Men va fan, vi lirar ju i samma band? Skulle jag bli súpermegakändis men inte du? 😄 Redigerat 16 mars 2006 av Pico
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Haha snart lär jag väl gå på dejt med en hamster... 😆😏 😄😄
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Haha snart lär jag väl gå på dejt med en hamster... 😆 😏 😄😄 😄
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Haha snart lär jag väl gå på dejt med en hamster... 😄 😏 😄😄 😄 Kom nu Mr.inflammable! in här in är... 😄😆😆😆
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Grahn, är jag så jävla snygg eller får du betalt för bilderna du tar på mig? 😆 😄 Seriöst, fåru betalt? 😄 Näe men man vet allri... 😄 Vet inte om man måste göra något för att få betalt eller om det sker per automatik. Men kan tänka mig att bilderna blir attraktiva om du blir supermegakändis. 😄 😄 Men va fan, vi lirar ju i samma band? Skulle jag bli súpermegakändis men inte du? 😄 Ja du är ju frontfiguren. Själv är jag bassisten utan bas...går ju inte. 😄 😆😆 Ni behöver ju iaf inte köpa ett trummset 😏
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Fan. tog av denna e-strängen också 🙂 Dock är den fortfarande tillräkligt lång för att få på igen... Men de sved som fan i fingret när den sprack 😏
Recommended Posts