Gote Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 MM MMGrymmt god cyckling jag lagade nu 😄 Cykling? Kan man äta det? 😄
Micke H Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 😄Ska på date med pico nu! 😛 Använd kondom bara! Annars... 😄
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 😄Ska på date med pico nu! 😛 Alltså inte nu nu. utan nu sen 😄
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 😛Ska på date med pico nu! 😄 Alltså inte nu nu. utan nu sen 😄 Ja nu håller vi på att spela in så ni får ta det lite lugnt... 😎 Edit: tog bort "allt" 😮 Ne de gör vi inte vi är redan klara... 😉
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 😄Ska på date med pico nu! 😎 Alltså inte nu nu. utan nu sen 😎 Ja nu håller vi på att spela in så ni får ta det lite lugnt... 😛 Edit: tog bort "allt" 😄 Ne de gör vi inte vi är redan klara... 😮 Nejju, så tighta är vi inte! 😉
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 😎Ska på date med pico nu! 😎 Alltså inte nu nu. utan nu sen 😄 Ja nu håller vi på att spela in så ni får ta det lite lugnt... 😎 Edit: tog bort "allt" 😛 Ne de gör vi inte vi är redan klara... 😮 Nejju, så tighta är vi inte! 😉 Oj. är vi inte klara än? 😎 Jag gick ju ifrån ett tag där 😄
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 😎Ska på date med pico nu! 😎 Alltså inte nu nu. utan nu sen 😄 Ja nu håller vi på att spela in så ni får ta det lite lugnt... 😎 Edit: tog bort "allt" 😛 Ne de gör vi inte vi är redan klara... 😮 Nejju, så tighta är vi inte! 😉 Oj. är vi inte klara än? 😎 Jag gick ju ifrån ett tag där 😄 Helvete, både trummisen, basisten och pianisten har lämnat studion. LOL, och folk är kritiska till gitarronani? WTF, gitarristen var ju den enda som stannade i studion. 😎
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 😎Ska på date med pico nu! 😄 Alltså inte nu nu. utan nu sen 😎 Ja nu håller vi på att spela in så ni får ta det lite lugnt... 😎 Edit: tog bort "allt" 😎 Ne de gör vi inte vi är redan klara... 😄 Nejju, så tighta är vi inte! 😮 Oj. är vi inte klara än? 😄 Jag gick ju ifrån ett tag där 😎 Jasså är det inspelningen ni pratar om? 😉 😛
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Jo nu är ni där, men ni har alla dragit ut på tripper.. 😉
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jo nu är ni där, men ni har alla dragit ut på tripper.. 😮 Acid man... 😉
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jo nu är ni där, men ni har alla dragit ut på tripper.. 😉 Jag var ju iväg å kramade en tjej! 😮
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jo nu är ni där, men ni har alla dragit ut på tripper.. 😮 Jag var ju iväg å kramade en tjej! 😄 Hur fan gör man det? Enligt morsans önskemål så ska jag kramas oxå. 😎 haha. Du måste bygga upp en rätt bra relationship innan det alternativet kommer fram i interactrutan 😉
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jo nu är ni där, men ni har alla dragit ut på tripper.. 😎 Jag var ju iväg å kramade en tjej! 😛 Hur fan gör man det? Enligt morsans önskemål så ska jag kramas oxå. 😄 haha. Du måste bygga upp en rätt bra relationship innan det alternativet kommer fram i interactrutan 😄 Jaha! Då lär det dröja... 😉 Äh! Du å jag ligger ju bra till. Interaccta lite mer med mig så skaru se att det blir fint 😮
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 😏 Hörde du Dark? Pubben var stäng idag 😛 Blev ingen torsdagsöl!!!
Pazo Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Jo nu är ni där, men ni har alla dragit ut på tripper.. 🙂 Jag var ju iväg å kramade en tjej! 😄 Hur fan gör man det? Enligt morsans önskemål så ska jag kramas oxå. 😄 haha. Du måste bygga upp en rätt bra relationship innan det alternativet kommer fram i interactrutan 🙂 Jaha! Då lär det dröja... 😛 Äh! Du å jag ligger ju bra till. Interaccta lite mer med mig så skaru se att det blir fint 😄 ...men du ska ju gå på dejt med Pico? 😏🙂 Men äsh! Du kan ju interagera med mig medans vi inte är på dejt! 🙂
Recommended Posts