Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Dropped microphone at Apartment. Hoppas den inte gick sönder...
Gote Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Det var ju bara 78 inlägg kvar nu 😆 Till vad? 8000 😳 Aha! 😆 Jag har mindre än 3000 kvar... 😆
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Meh! Borde inte cashen komma nu? För popmongona? (Inom 24h efter spelningen)
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Meh! Borde inte cashen komma nu? För popmongona? (Inom 24h efter spelningen) Jag tvär sprang ifrån inspelningen och kikade på en bas. Har hittat en för 550$. Ska handla en sån sedan. Jepp, kommit en ny musikaffär, billigt där! 😆
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Meh! Borde inte cashen komma nu? För popmongona? (Inom 24h efter spelningen) Jag tvär sprang ifrån inspelningen och kikade på en bas. Har hittat en för 550$. Ska handla en sån sedan. Jepp, kommit en ny musikaffär, billigt där! 😳 Jasså har den nykommit? Har inte kollat så nogat. Har mest hängt i baren... 😆 Ja, eller... jag har för mig att det bara fanns en förut. 😆
Gote Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Meh! Borde inte cashen komma nu? För popmongona? (Inom 24h efter spelningen) Jag tvär sprang ifrån inspelningen och kikade på en bas. Har hittat en för 550$. Ska handla en sån sedan. Jepp, kommit en ny musikaffär, billigt där! 😆 Jasså har den nykommit? Har inte kollat så nogat. Har mest hängt i baren... 😆 Ja, eller... jag har för mig att det bara fanns en förut. 😄 Jasså har du oxå hängt i baren? 😳 Det låter i alla fall verklighetstroget... 😆
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 Meh! Borde inte cashen komma nu? För popmongona? (Inom 24h efter spelningen) Jag tvär sprang ifrån inspelningen och kikade på en bas. Har hittat en för 550$. Ska handla en sån sedan. Jepp, kommit en ny musikaffär, billigt där! 😆 Jasså har den nykommit? Har inte kollat så nogat. Har mest hängt i baren... 😆 Ja, eller... jag har för mig att det bara fanns en förut. 😆 Jasså har du oxå hängt i baren? 😳 Kommer du ofta hit? 😄
Gote Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Meh! Borde inte cashen komma nu? För popmongona? (Inom 24h efter spelningen) Jag tvär sprang ifrån inspelningen och kikade på en bas. Har hittat en för 550$. Ska handla en sån sedan. Jepp, kommit en ny musikaffär, billigt där! 😆 Jasså har den nykommit? Har inte kollat så nogat. Har mest hängt i baren... 😆 Ja, eller... jag har för mig att det bara fanns en förut. 😄 Jasså har du oxå hängt i baren? 😳 Kommer du ofta hit? 😄 LOL på riktigt! 😆
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 "En hamster vid namn Mr Inflammable nosade på mig." 😆 Den e min! 😳
Pico Postat 16 mars 2006 Trådstartare Postat 16 mars 2006 An important music journalist interviewed me today and I really had that journalist spellbound by my charm! Det där låter ju bra, men jag undrar om det gör någon skillnad på något vis?
Recommended Posts