Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Har Dark of Light fått en förkortning? Coolt. Det har jag alltid velat ha.

m???

mr???

mrn???

mrnl???

ml???

mn???

mnl???

mol???

mel???

🙂

Redigerat av Dark Of Light
Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2322

• Pico

1950

• Gote

1903

• Micke H

1058

Postat mest i detta ämne

Postat
Har Dark of Light fått en förkortning? Coolt. Det har jag alltid velat ha.

m???

mr???

mrn???

mrnl???

ml???

mn???

mnl???

mol???

mel???

🙂

mrnl har jag några egna skräplåtar som aldrig kommer att bli något id3-taggade med i iTunes. 🙂

Postat

*törstig*

och har huvudvärk.

musik (oregistrerad)
Postat

Man blöder av Treo - ta en Alvedon istället!

😆

:musik

Postat
*törstig*

och har huvudvärk.

Treo känns ju passande en sån gång...

Tog en Ipren och ett glas vatten istället. Men huvudvärken är fortfarande kvar :/

Postat
*törstig*

och har huvudvärk.

Treo känns ju passande en sån gång...

Tog en Ipren och ett glas vatten istället. Men huvudvärken är fortfarande kvar :/

Sprit är det enda som hjälper sådant.. Tack och lov 😆

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Apotekaren rådgav mig efter tand/käkoperationen. Blev desinficeringsmedel och gasbinda för att stoppa blödningen. Sedan nämnde hon att man aldrig ska ta annat än Alvedon i sådana här fall, eftersom Treo, Magnecyl och Ipren ökar blödningsbenägenheten. Det var bara det jag tänkte på.

😆

Redigerat av musik
Postat

Fast jag har ju bara huvudvärk, inga blödningar.

Postat
Apotekaren rådgav mig efter tand/käkoperationen. Blev desinficeringsmedel och gasbinda för att stoppa blödningen. Sedan nämnde hon att man aldrig ska ta annat än Alvedon i sådana här fall, eftersom Treo, Magnecyl och Ipren ökar blödningsbenägenheten. Det var bara det jag tänkte på.

😆

Ahaa... :rolleyes: Okej, blev lite fundersam bara... Tunnar ut blodet va? Plus att det får blodet att koagulera sämre... Ja, faen har inte tänkt på det... Vad skiljer i innehåll tro?

musik (oregistrerad)
Postat

Har märkt att en del artister låter bättre live än vad studioversionerna av låtarna gör. Förr var det oftast tvärtom tycker jag. Många gånger fångas känslan bättre live. För många omtagningar i rad samma dag kanske?

Var och kollade in gitarrer. Yamaha 750 konkurrerar kraftigt med Tanglewood nu, kan jag säga...

😆

:musik

Postat
Fast jag har ju bara huvudvärk, inga blödningar.

Dagen är ung. 😆😆:rolleyes:

Haha. Jo. Tur att jag tog en Ipren då..

Postat
hmmm... Har lite problem. Just nu har jag inte mkt lust att festa. Och jag har ingen som kan köpa alkohol åt mig 😉

Tungt... 😉

Postat
hmmm... Har lite problem. Just nu har jag inte mkt lust att festa. Och jag har ingen som kan köpa alkohol åt mig 😉

Köp godis istället! 😉

Postat

Tungt... 😄

😆

Jag vet ju att jag kommer få lust att festa senare idag 😉

Postat (redigerat)
Och jag har ingen som kan köpa alkohol åt mig 😄

😉😉

Redigerat av Pico
Postat

Köp godis istället! 😄

Jag får inte äta godis de närmsta 37 dagarna... Jag å en kompis testar å ser ifall vi kan klara av "fastan" 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.