Dark Of Light Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 (redigerat) Har Dark of Light fått en förkortning? Coolt. Det har jag alltid velat ha. m??? mr??? mrn??? mrnl??? ml??? mn??? mnl??? mol??? mel??? 🙂 Redigerat 3 mars 2006 av Dark Of Light
mornel Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Har Dark of Light fått en förkortning? Coolt. Det har jag alltid velat ha. m??? mr??? mrn??? mrnl??? ml??? mn??? mnl??? mol??? mel??? 🙂 mrnl har jag några egna skräplåtar som aldrig kommer att bli något id3-taggade med i iTunes. 🙂
Pico Postat 3 mars 2006 Trådstartare Postat 3 mars 2006 *törstig* och har huvudvärk. Treo känns ju passande en sån gång...
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Man blöder av Treo - ta en Alvedon istället! 😆 :musik
mornel Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 *törstig* och har huvudvärk. Treo känns ju passande en sån gång... Tog en Ipren och ett glas vatten istället. Men huvudvärken är fortfarande kvar :/
Dark Of Light Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Yeah baby! You know you want it... 😆 Är det bananlikör?
Dark Of Light Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 *törstig* och har huvudvärk. Treo känns ju passande en sån gång... Tog en Ipren och ett glas vatten istället. Men huvudvärken är fortfarande kvar :/ Sprit är det enda som hjälper sådant.. Tack och lov 😆
Dark Of Light Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Man blöder av Treo - ta en Alvedon istället! 😆 :musik
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 (redigerat) Apotekaren rådgav mig efter tand/käkoperationen. Blev desinficeringsmedel och gasbinda för att stoppa blödningen. Sedan nämnde hon att man aldrig ska ta annat än Alvedon i sådana här fall, eftersom Treo, Magnecyl och Ipren ökar blödningsbenägenheten. Det var bara det jag tänkte på. 😆 Redigerat 3 mars 2006 av musik
Dark Of Light Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Apotekaren rådgav mig efter tand/käkoperationen. Blev desinficeringsmedel och gasbinda för att stoppa blödningen. Sedan nämnde hon att man aldrig ska ta annat än Alvedon i sådana här fall, eftersom Treo, Magnecyl och Ipren ökar blödningsbenägenheten. Det var bara det jag tänkte på. 😆 Ahaa... Okej, blev lite fundersam bara... Tunnar ut blodet va? Plus att det får blodet att koagulera sämre... Ja, faen har inte tänkt på det... Vad skiljer i innehåll tro?
musik (oregistrerad) Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Har märkt att en del artister låter bättre live än vad studioversionerna av låtarna gör. Förr var det oftast tvärtom tycker jag. Många gånger fångas känslan bättre live. För många omtagningar i rad samma dag kanske? Var och kollade in gitarrer. Yamaha 750 konkurrerar kraftigt med Tanglewood nu, kan jag säga... 😆 :musik
Dark Of Light Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Fast jag har ju bara huvudvärk, inga blödningar. Dagen är ung. 😆😆
mornel Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Fast jag har ju bara huvudvärk, inga blödningar. Dagen är ung. 😆😆 Haha. Jo. Tur att jag tog en Ipren då..
Pazo Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 hmmm... Har lite problem. Just nu har jag inte mkt lust att festa. Och jag har ingen som kan köpa alkohol åt mig 😉
Gote Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 hmmm... Har lite problem. Just nu har jag inte mkt lust att festa. Och jag har ingen som kan köpa alkohol åt mig 😉 Tungt... 😉
Danabacken Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 hmmm... Har lite problem. Just nu har jag inte mkt lust att festa. Och jag har ingen som kan köpa alkohol åt mig 😉 Köp godis istället! 😉
Pazo Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 hmmm... Har lite problem. Just nu har jag inte mkt lust att festa. Och jag har ingen som kan köpa alkohol åt mig 😉 Tungt... 😄 😆 Jag vet ju att jag kommer få lust att festa senare idag 😉
Pico Postat 3 mars 2006 Trådstartare Postat 3 mars 2006 (redigerat) Och jag har ingen som kan köpa alkohol åt mig 😄 😉😉 Redigerat 3 mars 2006 av Pico
Pazo Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 hmmm... Har lite problem. Just nu har jag inte mkt lust att festa. Och jag har ingen som kan köpa alkohol åt mig 😉 Köp godis istället! 😄 Jag får inte äta godis de närmsta 37 dagarna... Jag å en kompis testar å ser ifall vi kan klara av "fastan" 😉
Recommended Posts