Hilmer Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Nu har jag varit och handlat strängar. Köpte några set för säkerhets skull. 🙁
Gote Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Nu har jag varit och handlat strängar. Köpte några set för säkerhets skull. 😄 Jag hoppas du köpte så det räcker åt alla... 🙁
nurfen Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Nu lyssnar jag på In Flames! Scream your lungs out, wait for laughter You don't have to wait forever, here's the next disaster!
nurfen Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Vilka djupa pojkar. What decides when you've lost a war? When the first man falls, or when they erase it all? 🙁
ThomasJ Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 wieee. värsta flickan man fick hjälp av i tvättstugan.. nästan så jag inte ville gå därifrån när jag stoppat in.. Kläderna:P hoppas hon tvättar ofta:P
ThomasJ Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 lovar att hin var trevlig.. o inte bara trevlig, hon var grymt snygg osså. Blidde så till mig när hon snällt visa lilla mig hur tvättmaskinen funkar att jag glämde ta både namn och nummer:S men vi har sju samma tvättstuga, får hoppas gudarna för oss samman igen:D
Gote Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 lovar att hin var trevlig.. o inte bara trevlig, hon var grymt snygg osså. Blidde så till mig när hon snällt visa lilla mig hur tvättmaskinen funkar att jag glämde ta både namn och nummer:S men vi har sju samma tvättstuga, får hoppas gudarna för oss samman igen:D Det var inte tvätt-fen? 😆
ThomasJ Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 lovar att hin var trevlig.. o inte bara trevlig, hon var grymt snygg osså. Blidde så till mig när hon snällt visa lilla mig hur tvättmaskinen funkar att jag glämde ta både namn och nummer:S men vi har sju samma tvättstuga, får hoppas gudarna för oss samman igen:D Det var inte tvätt-fen? 😆 jo skulle kunna tro det.. hon strålade så fint:P
Hilmer Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 NU FÅR DET RÄCKA MED JOBB!!!!! 😆 Vill forumma också! 🙂
Hilmer Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Nu har jag varit och handlat strängar. Köpte några set för säkerhets skull. 😄 Jag hoppas du köpte så det räcker åt alla... 😆 Självklart Gote. Fler som vill ha?? 🙂
Gote Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Nu har jag varit och handlat strängar. Köpte några set för säkerhets skull. 😄 Jag hoppas du köpte så det räcker åt alla... 😆 Självklart Gote. Fler som vill ha?? 🙂 Jag tar gärna ett set också! /Anders
Hilmer Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 Nu har jag varit och handlat strängar. Köpte några set för säkerhets skull. 😄 Jag hoppas du köpte så det räcker åt alla... 😆 Självklart Gote. Fler som vill ha?? 🙂 Jag tar gärna ett set också! /Anders Va....ett IRL-namn!!!! 😄
Recommended Posts