Pico Postat 3 mars 2006 Trådstartare Postat 3 mars 2006 Jag ger upp för ikväll, g'natt! God natt klockan nio!? Jo men det funka, kolla vilken tid jag är uppe nu.. 🙁
ViktorDenStore Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Varför får jag inte midiskiten at funka.... 🙁 Behöver du hjälp? Ring Poolia. Vad är problemet? Vad vill du göra, med vad och hur? Linus kommer till undsättning 😄 😮 Gonatt föresten 🙂 Haha. "Ring Poolia" syntes inte förrän du quotade det. Det missade jag. 😳 Det där var standard på mitt förra jobb. - Harru problem? - Ja! - Ring poolia! 😱 Ganska tråkigt i längden 😄 Jag skulle till o med våga hävda att det är VÄLDIGT tråkigt i längden 😛
Pico Postat 3 mars 2006 Trådstartare Postat 3 mars 2006 I'm too sexy for my shirt... ...though it'd be a lil too chilly should I take it off.. 😄
mornel Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Byt till en snyggare tröja då, Pico, så slipper du ta av dig den och frysa.
Pico Postat 3 mars 2006 Trådstartare Postat 3 mars 2006 Byt till en snyggare tröja då, Pico, så slipper du ta av dig den och frysa. 🙂
mornel Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Jag är bajjanödig... 🙂 Jag vet vad du borde göra då... Klia mig på ryggen? 🙂 Springa ett varv runt huset
mornel Postat 3 mars 2006 Postat 3 mars 2006 Har Dark of Light fått en förkortning? Coolt. Det har jag alltid velat ha.
Recommended Posts