Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Ok, jag tråkar ut mig själv... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Ok, jag tråkar ut mig själv... 😕 Mig med... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Sluta spamma nu Pico så jag kan koppla av... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Ok, jag tråkar ut mig själv... 😕 Mig med... 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Sluta spamma nu Pico så jag kan koppla av... 😕 Du bör nog göra lite övertid idag om du skall känna dig säker! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Ok, jag tråkar ut mig själv... 😕 Mig med... 😄 😄 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Gote: Jag tänkte filma med en separat kondensatormik fäst på ovansidan av kameran. Min kamera har en slags ljudzoomfunktion. Är ljudet svagt så zoomas det in liksom. Kunde höra vartenda ord brorsan sa 50 meter bort på en fotbollsplan... Vi får testa innan såklart. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Sluta spamma nu Pico så jag kan koppla av... 😄 Du bör nog göra lite övertid idag om du skall känna dig säker! 🙁 😄 Ska kolla... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Gote: Jag tänkte filma med en separat kondensatormik fäst på ovansidan av kameran. Min kamera har en slags ljudzoomfunktion. Är ljudet svagt så zoomas det in liksom. Kunde höra vartenda ord brorsan sa 50 meter bort på en fotbollsplan... Vi får testa innan såklart. 😕 Testa i god tid innan så ni har chans att hitta andra lösningar. Akustiken i en kyrka är inte att leka med... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nej, nu ska jag fortsätta jobba här. Hundarna ska ut på gatorna nu!! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Gote. Nej, jag tänkte...vi kunde testa i en liknande lokal iaf kanske...typ en gammal universitetsbyggnad eller i Domkyrkan... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nej, nu ska jag fortsätta jobba här. Hundarna ska ut på gatorna nu!! 🙁 Rasta hundar is teh shit! 😕 Fattar ni? 😄 Skitkul liksom!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Dessutom ska en man kopplas loss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Nej, nu ska jag fortsätta jobba här. Hundarna ska ut på gatorna nu!! 🙁 Rasta hundar is teh shit! 😕 Fattar ni? 😄 Skitkul liksom!! 😄 Det fånigaste var att jag gav ditt skämt ett IRL-fniss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Rasta fari? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Jyckarna måste få kolla sina peemail... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nej, nu ska jag fortsätta jobba här. Hundarna ska ut på gatorna nu!! 😄 Rasta hundar is teh shit! 😄 Fattar ni? 😄 Skitkul liksom!! 🙁 Det fånigaste var att jag gav ditt skämt ett IRL-fniss. Störtlöjligt... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Det är ett tåg kanske. Men det var ingen som köpte mjölk. Något måste de nog ändå ha handlat. Tänk att han satt uppe på stolen och sedan ställde sig mot väggen. Själva läsandet var poängen. Eller? Nej nu måste jag få ordning på min ..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Det är ett tåg kanske. Men det var ingen som köpte mjölk. Något måste de nog ändå ha handlat. Tänk att han satt uppe på stolen och sedan ställde sig mot väggen. Själva läsandet var poängen. Eller? Nej nu måste jag få ordning på min ..... Jag förstår... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nu har jag kokat ägg. & jag har en limpa Pågen Längtan redo. ÄGG & KAVIARMACKOR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nej, nu kilar jag... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Nej, nu kilar jag... 🙂 Herrå! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Varsågod Pico. Lag Gote plockar ut målvakten... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Alltså jag begriper inte att ni orkar hålla på och spammar... hela tiden. Jag fattar inte. Nä, eller hur? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts