Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 hum: 1 anonyma besökare veme det som är så hemmlig av sig? Jag röstar på Gote Fast det är hemligt 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 hum: 1 anonyma besökare veme det som är så hemmlig av sig? Jag röstar på Gote And the winner is: (duck) 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 hum: 1 anonyma besökare veme det som är så hemmlig av sig? Jag röstar på Gote Fast det är hemligt 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 jag tror det är säpo som börjat med åsiktsregistrering Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 jag tror det är säpo som börjat med åsiktsregistrering Nä, mina åsikter är det ingen som registrerar...eller bryr sig om överhuvudtaget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 okey NEj jag är inte nojjig.. Jag är förföljd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 jag tror det är säpo som börjat med åsiktsregistrering Börjat med? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 jag tror det är säpo som börjat med åsiktsregistrering Nä, mina åsikter är det ingen som registrerar...eller bryr sig om överhuvudtaget Sa du nåt? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 jag tror det är säpo som börjat med åsiktsregistrering Nä, mina åsikter är det ingen som registrerar...eller bryr sig om överhuvudtaget Sa du nåt? 😳 😄😆😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Den var ni inte med på! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Gote is the King! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Gote is the King! Gote is the shit! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Gote is the King! Gote is the shit! 😆 The king is shit! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Gote is the King! Gote is the shit! 😳 Yeah, quite the pile! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 - I never knew I had it in me. 😆 - Oh, yeah, you're full of it... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 (redigerat) EDIT: OOPS! Redigerat 15 mars 2006 av Hilmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Hej! Läget? 😆 Om man köper en gitarr, så kom jag på att det är rätt bra att köpa ett hard case till den också, så kan de skicka den i det. Eller det kanske de inte gör? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 IMG]http://deephousepage.com/smilies/shithappens.gif[/img] Shit happens!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Om jag har satt i mig många jordnötter (2 hg minst) eller ätit havregrynsgröt... ...och sedan tittar ned i WCstolen efter besöket, så kan jag säga att det är The Shit! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 IMG]http://deephousepage.com/smilies/shithappens.gif[/img] Shit happens!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Hej! Läget? 😆 Om man köper en gitarr, så kom jag på att det är rätt bra att köpa ett hard case till den också, så kan de skicka den i det. Eller det kanske de inte gör? 😳 Ingen aning. Alltid köpt i affär. Vill liksom ha hem den så fort jag bestämt mig att köpa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Hej! Läget? 😄 Om man köper en gitarr, så kom jag på att det är rätt bra att köpa ett hard case till den också, så kan de skicka den i det. Eller det kanske de inte gör? 😆 Ingen aning. Alltid köpt i affär. Vill liksom ha hem den så fort jag bestämt mig att köpa. Impulsköp is... eh.. ja. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Det är alltid mycket enklare att köpa än att förklara för gumman hemma varför man köpte. Varför är det så? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Hej! Hilmer, jag tänkte beställa en ifrån England. Den är 2 tusen billigare och case:et 500 billigare. Är det för mycket begärt att de ska öppna den big-klamrade papplådan med gitarren och lägga den i case:et? Sedan får de väl slå in case:et... Är det ett bra förslag? Om jag sedan ska returnera har jag iofs ingen pappkartong original...om de inte skickar med den... *funderar* 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts