Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Var blev alla av? 😕 Jag slutade skriva för att ni andra slutade skriva 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Var blev alla av? 😕 Vi gömmer oss... du kanske skulle prova det också? 😕😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Var blev alla av? 😕 Jag slutade skriva för att ni andra slutade skriva 😄 Så om vi andra hoppade utför ett stup... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Var blev alla av? 😕 Jag slutade skriva för att ni andra slutade skriva 😄 Så om vi andra hoppade utför ett stup... 😕 weeeeeeeeeeeeeeee, right behind ya! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Men jag funderar på att byta ut det. Vill du byta stall med mig Hilmer? 😕 Vad har du för stall på din då? Nån Floyd Rose-kopia från Fender. Vill ha ett standardstall istället... 😕 Ledsen, inget byte. Har redan en "metallspelasupersnabbtochhårtmenegentligen utankänslamestbaraförattimponerapåpolarna"-gitarr. Jag kan tillägga att polarna aldrig blev impade så nu kör jag nästan bara Fendern. Med standardstall...som jag tänker behålla. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Var blev alla av? 😄 Vi gömmer oss... du kanske skulle prova det också? 😕😆 Nice try... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 (redigerat) Var blev alla av? 😕 Ledsen, blev avbruten av jobb. Det är ingen hejd på hur arbestkamraterna behandlar en här. 😕 Edit: Arbstkamraterna??? Titta hur skärrad jag blev när jag blev tvingad att jobba Edit2: Titta, nu blev det ännu mer fel!!! Redigerat 15 mars 2006 av Hilmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Men jag funderar på att byta ut det. Vill du byta stall med mig Hilmer? 😄 Vad har du för stall på din då? Nån Floyd Rose-kopia från Fender. Vill ha ett standardstall istället... 😕 Ledsen, inget byte. Har redan en "metallspelasupersnabbtochhårtmenegentligen utankänslamestbaraförattimponerapåpolarna"-gitarr. Jag kan tillägga att polarna aldrig blev impade så nu kör jag nästan bara Fendern. Med standardstall...som jag tänker behålla. 😉 Det var ganska mycket impulsköp från min sida. Jag hade aldrig spelat gitarr men tyckte det verkade kul så jag gick och köpte nåt som hängde i affären... 😆 Man borde nog gjort lite research innan... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nurfen Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Men jag funderar på att byta ut det. Vill du byta stall med mig Hilmer? 😄 Vad har du för stall på din då? Nån Floyd Rose-kopia från Fender. Vill ha ett standardstall istället... 😕 Ledsen, inget byte. Har redan en "metallspelasupersnabbtochhårtmenegentligen utankänslamestbaraförattimponerapåpolarna"-gitarr. Jag kan tillägga att polarna aldrig blev impade så nu kör jag nästan bara Fendern. Med standardstall...som jag tänker behålla. 😉 Det var ganska mycket impulsköp från min sida. Jag hade aldrig spelat gitarr men tyckte det verkade kul så jag gick och köpte nåt som hängde i affären... 😆 Man borde nog gjort lite research innan... 😕 Impulsköp regerar!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Men jag funderar på att byta ut det. Vill du byta stall med mig Hilmer? 😄 Vad har du för stall på din då? Nån Floyd Rose-kopia från Fender. Vill ha ett standardstall istället... 😕 Ledsen, inget byte. Har redan en "metallspelasupersnabbtochhårtmenegentligen utankänslamestbaraförattimponerapåpolarna"-gitarr. Jag kan tillägga att polarna aldrig blev impade så nu kör jag nästan bara Fendern. Med standardstall...som jag tänker behålla. 😉 Det var ganska mycket impulsköp från min sida. Jag hade aldrig spelat gitarr men tyckte det verkade kul så jag gick och köpte nåt som hängde i affären... 😆 Man borde nog gjort lite research innan... 😕 Impulsköp regerar!! Impulsköp is teh shit! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hilmer Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😄 Har han tagit privatlektioner hos dig? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😄 BUMP!! 😆 Har han tagit privatlektioner hos dig? 😕 Jao 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😄 Har han tagit privatlektioner hos dig? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄 Se där! (Fat_bastard_with_a_Harley_Davidson_biker_type_of_beard) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄 Se där! (Fat_bastard_with_a_Harley_Davidson_biker_type_of_beard) (duck) off! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄 Se där! (Fat_bastard_with_a_Harley_Davidson_biker_type_of_beard) (duck) off! (monkey) business Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 nu har lådan diskat och sugit... nu är det kaffe o snus o forum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄 Se där! (Fat_bastard_with_a_Harley_Davidson_biker_type_of_beard) (duck) off! (monkey) business :eh_håll_käft: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄 Se där! (Fat_bastard_with_a_Harley_Davidson_biker_type_of_beard) (duck) off! (monkey) business :eh_håll_käft: :julli-nusse: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 (varför):julli-nusse:? (fattar_inte) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts