Pazo Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Var blev alla av? 😕 Jag slutade skriva för att ni andra slutade skriva 😕
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Postat 15 mars 2006 Var blev alla av? 😕 Vi gömmer oss... du kanske skulle prova det också? 😕😄
Gote Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Var blev alla av? 😕 Jag slutade skriva för att ni andra slutade skriva 😄 Så om vi andra hoppade utför ett stup... 😕
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Postat 15 mars 2006 Var blev alla av? 😕 Jag slutade skriva för att ni andra slutade skriva 😄 Så om vi andra hoppade utför ett stup... 😕 weeeeeeeeeeeeeeee, right behind ya! 😆
Hilmer Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Men jag funderar på att byta ut det. Vill du byta stall med mig Hilmer? 😕 Vad har du för stall på din då? Nån Floyd Rose-kopia från Fender. Vill ha ett standardstall istället... 😕 Ledsen, inget byte. Har redan en "metallspelasupersnabbtochhårtmenegentligen utankänslamestbaraförattimponerapåpolarna"-gitarr. Jag kan tillägga att polarna aldrig blev impade så nu kör jag nästan bara Fendern. Med standardstall...som jag tänker behålla. 😄
Gote Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Var blev alla av? 😄 Vi gömmer oss... du kanske skulle prova det också? 😕😆 Nice try... 😕
Hilmer Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 (redigerat) Var blev alla av? 😕 Ledsen, blev avbruten av jobb. Det är ingen hejd på hur arbestkamraterna behandlar en här. 😕 Edit: Arbstkamraterna??? Titta hur skärrad jag blev när jag blev tvingad att jobba Edit2: Titta, nu blev det ännu mer fel!!! Redigerat 15 mars 2006 av Hilmer
Pazo Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕
Gote Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Men jag funderar på att byta ut det. Vill du byta stall med mig Hilmer? 😄 Vad har du för stall på din då? Nån Floyd Rose-kopia från Fender. Vill ha ett standardstall istället... 😕 Ledsen, inget byte. Har redan en "metallspelasupersnabbtochhårtmenegentligen utankänslamestbaraförattimponerapåpolarna"-gitarr. Jag kan tillägga att polarna aldrig blev impade så nu kör jag nästan bara Fendern. Med standardstall...som jag tänker behålla. 😉 Det var ganska mycket impulsköp från min sida. Jag hade aldrig spelat gitarr men tyckte det verkade kul så jag gick och köpte nåt som hängde i affären... 😆 Man borde nog gjort lite research innan... 😕
Hilmer Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Men jag funderar på att byta ut det. Vill du byta stall med mig Hilmer? 😄 Vad har du för stall på din då? Nån Floyd Rose-kopia från Fender. Vill ha ett standardstall istället... 😕 Ledsen, inget byte. Har redan en "metallspelasupersnabbtochhårtmenegentligen utankänslamestbaraförattimponerapåpolarna"-gitarr. Jag kan tillägga att polarna aldrig blev impade så nu kör jag nästan bara Fendern. Med standardstall...som jag tänker behålla. 😉 Det var ganska mycket impulsköp från min sida. Jag hade aldrig spelat gitarr men tyckte det verkade kul så jag gick och köpte nåt som hängde i affären... 😆 Man borde nog gjort lite research innan... 😕 Impulsköp regerar!!
Gote Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Men jag funderar på att byta ut det. Vill du byta stall med mig Hilmer? 😄 Vad har du för stall på din då? Nån Floyd Rose-kopia från Fender. Vill ha ett standardstall istället... 😕 Ledsen, inget byte. Har redan en "metallspelasupersnabbtochhårtmenegentligen utankänslamestbaraförattimponerapåpolarna"-gitarr. Jag kan tillägga att polarna aldrig blev impade så nu kör jag nästan bara Fendern. Med standardstall...som jag tänker behålla. 😉 Det var ganska mycket impulsköp från min sida. Jag hade aldrig spelat gitarr men tyckte det verkade kul så jag gick och köpte nåt som hängde i affären... 😆 Man borde nog gjort lite research innan... 😕 Impulsköp regerar!! Impulsköp is teh shit! 😉
Pazo Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕
Gote Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😄 Har han tagit privatlektioner hos dig? 😕
Pazo Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😄 BUMP!! 😆 Har han tagit privatlektioner hos dig? 😕 Jao 😕
Gote Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😄 Har han tagit privatlektioner hos dig? 😕
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄 Se där! (Fat_bastard_with_a_Harley_Davidson_biker_type_of_beard)
Pazo Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄 Se där! (Fat_bastard_with_a_Harley_Davidson_biker_type_of_beard) (duck) off!
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄 Se där! (Fat_bastard_with_a_Harley_Davidson_biker_type_of_beard) (duck) off! (monkey) business
ThomasJ Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 nu har lådan diskat och sugit... nu är det kaffe o snus o forum
Pazo Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄 Se där! (Fat_bastard_with_a_Harley_Davidson_biker_type_of_beard) (duck) off! (monkey) business :eh_håll_käft:
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Postat 15 mars 2006 Nu har Gote blivit invigd i grunderna till Picos och Pazoz saerskola 😕 BUMP!! 😕 (duck) 😄 Se där! (Fat_bastard_with_a_Harley_Davidson_biker_type_of_beard) (duck) off! (monkey) business :eh_håll_käft: :julli-nusse:
Recommended Posts