ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Jag är törstig. Jag är riktigt pissenödig och lite småhungrig...Pico gav mig just en ide på bra mat 😆 Verkligen? [21:05] Pico: Du behöver en grogg [21:05] Pico: OCH en äggmacka [21:06] Pico: kör det i en mixer [21:06] -Pazo->: ÄGGMACKA!! :S:S:S::S [21:06] Pico: och sila i armen 😱
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Inlägget sponsrat av: Pazo: Nypissad, två ägg på kokning och mattepluggande 😱
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 TVÅ STORA ÄGGÅKAVIARMACKOR!!!! MMMM!!M!M!M!MM!M!MOIHHIP!HPI!HPI¤POJ¤!#!#¤`=)
Per_a_55 Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Det är så jädrans frustrerande när det inte blir något ljud...
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Det är så jädrans frustrerande när det inte blir något ljud... mmm 😕
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Folk verkar ju nästan tro att jag och mornel känner varandra irl. (alltså före irl:en 😕 )
Linus Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Varför får jag inte midiskiten at funka.... 😕 Behöver du hjälp? Ring Poolia. Vad är problemet? Vad vill du göra, med vad och hur?
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Varför får jag inte midiskiten at funka.... 🙁 Behöver du hjälp? Ring Poolia. Vad är problemet? Vad vill du göra, med vad och hur? Linus kommer till undsättning 🙂 Gonatt föresten 🙂
mornel Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Varför får jag inte midiskiten at funka.... 🙁 Behöver du hjälp? Ring Poolia. Vad är problemet? Vad vill du göra, med vad och hur? Linus kommer till undsättning 🙂 Gonatt föresten 🙂 Haha. "Ring Poolia" syntes inte förrän du quotade det.
mornel Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Varför får jag inte midiskiten at funka.... 🙁 Behöver du hjälp? Ring Poolia. Vad är problemet? Vad vill du göra, med vad och hur? Linus kommer till undsättning 🙂 🙁 Gonatt föresten 🙂 Haha. "Ring Poolia" syntes inte förrän du quotade det. Det missade jag. Det där var standard på mitt förra jobb. - Harru problem? - Ja! - Ring poolia! 🙂 Ganska tråkigt i längden 😄
Recommended Posts