Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 🙁 Nu är han sådär drogad igen... 😕 WOOOOHOOOO!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 🙁 Nu är han sådär drogad igen... 😕 Ecstacy? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Jag är hög på musik! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 😱 Nu är han sådär drogad igen... 😕 WOOOOHOOOO!!! Som sagt... 🙁 "I rest my case!" ? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 I'll rest in a suitcase! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Grahn 9576 Pazo 7817 MarcusRombo 5889 Gote 4991 Pico 4947 mornel 4636 k9 3319 ViktorDenStore 2864 Per_a_55 2500 Linus 2375 musik 2328 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Pico's case... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Pico's case... 😏 Oj! Jag är faktiskt väldigt förtjust i Carlsberg! (Är det bara jag som tycker ovanstående mening känns som att man skulle säga; "jag tycker om att vinna miljoner på lotto"?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Gote, du gav mig just en idé om vad jag skall äta till middag. Pytt, ägg, husmans och folköl! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Pico's case... 😏 Oj! Jag är faktiskt väldigt förtjust i Carlsberg! (Är det bara jag som tycker ovanstående mening känns som att man skulle säga; "jag tycker om att vinna miljoner på lotto"?) Nej, det är inte bara du... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Pico's case... 😏 Oj! Jag är faktiskt väldigt förtjust i Carlsberg! (Är det bara jag som tycker ovanstående mening känns som att man skulle säga; "jag tycker om att vinna miljoner på lotto"?) Nej, det är inte bara du... 🙂 Jag hade det på känn... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Gote, du gav mig just en idé om vad jag skall äta till middag. Pytt, ägg, husmans och folköl! 😏 Det var så lite så. 🙂 Men äggen var nog Pazos ide... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Gote, du gav mig just en idé om vad jag skall äta till middag. Pytt, ägg, husmans och folköl! 😏 Det var så lite så. 🙂 Men äggen var nog Pazos ide... 😏 Ptja, det känns ju troligt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Titta Gote! *pekar åt "ett annat håll"* Spam, spam, spam! (Försöker hinna ikapp) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 funderar på att sälja dessa prylar: spelarna är remdrivna. passar utmärkt för någon som är sugen på att nosa lite på mixandet. frågan är då vad skulle ett skäligt pris vara... nypris låg på 6500:- ca Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Titta Gote!*pekar åt "ett annat håll"* Spam, spam, spam! (Försöker hinna ikapp) You can spam, but you can't hide... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Jag bjuder 4 paket nudlar, 2 kollegieblock och studielitt. till kursen Programmering A på Komvux. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Titta Gote!*pekar åt "ett annat håll"* Spam, spam, spam! (Försöker hinna ikapp) You can spam, but you can't hide... 😏 Fast, nu är det ju så att jag vill att DU skall gömma dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 HAHAH!! 😏 Vet ni hur jävla smart jag är eller? Jag är SÅÅÅÅ smart att när jag ska ut till ica för att handla bröd och toapapper. Så kommer jag hem med bröd ägg och mjölk... Inget toapapper där inte 🙂 Hoppas jag får snylta på Beas lager sålånge 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Jag bjuder 4 paket nudlar, 2 kollegieblock och studielitt. till kursen Programmering A på Komvux. Ingår skrivbordet? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 Jag bjuder 4 paket nudlar, 2 kollegieblock och studielitt. till kursen Programmering A på Komvux. Ingår skrivbordet? 😏 Hmm, näe... men jag kan skicka med en lärarvikarie! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 Titta Gote!*pekar åt "ett annat håll"* Spam, spam, spam! (Försöker hinna ikapp) You can spam, but you can't hide... 😏 Fast, nu är det ju så att jag vill att DU skall gömma dig. I can spam, but I can't hide... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 HAHAH!! 😏 Vet ni hur jävla smart jag är eller? Jag är SÅÅÅÅ smart att när jag ska ut till ica för att handla bröd och toapapper. Så kommer jag hem med bröd ägg och mjölk... Inget toapapper där inte 🙂 Hoppas jag får snylta på Beas lager sålånge 😄 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 15 mars 2006 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2006 (redigerat) HAHAH!! 😏 Vet ni hur jävla smart jag är eller? Jag är SÅÅÅÅ smart att när jag ska ut till ica för att handla bröd och toapapper. Så kommer jag hem med bröd ägg och mjölk... Inget toapapper där inte 🙂 Hoppas jag får snylta på Beas lager sålånge 😏 Du är ju kass! 😄 Du borde göra som en kompis till mig gjorde (må han vila i frid); han gick på den lokala grillen och sa "det är slut papper på huset". Han fick två rullar i handen och gick hem. Den lilla detaljen om vilket skithus som var utan papper utelämnade han alltså. 😄 Redigerat 15 mars 2006 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 HAHAH!! 🙂 Vet ni hur jävla smart jag är eller? Jag är SÅÅÅÅ smart att när jag ska ut till ica för att handla bröd och toapapper. Så kommer jag hem med bröd ägg och mjölk... Inget toapapper där inte 😏 Hoppas jag får snylta på Beas lager sålånge 😄 😄 Skriv ut det här så länge... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 15 mars 2006 Dela Postat 15 mars 2006 HAHAH!! 😏 Vet ni hur jävla smart jag är eller? Jag är SÅÅÅÅ smart att när jag ska ut till ica för att handla bröd och toapapper. Så kommer jag hem med bröd ägg och mjölk... Inget toapapper där inte 🙂 Hoppas jag får snylta på Beas lager sålånge 😄 Du är ju kass! 😄 Du borde göra som en kompis till mig gjorde (må han vila i frid); han gick på den lokala grillen och sa "det är slut papper på huset". Han fick två rullar i handen och gick hem. Den lilla detaljen om vilket skithus som var utan papper utelämnade han alltså. 😄 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts