ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Hur många av er har egentligen stannat upp och tänkt på:Hur låter egentligen det svenska ordet Faktsiskt om man tänker/säger det på engelska... 😉 😄 Jaru... Fuck-this-t 😉 Värt att tänka på... Ja verkligen! Från o med idag ska jag nog tänka på det, minst 20 minuter varje dag 😕😉🙂
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Hur många av er har egentligen stannat upp och tänkt på:Hur låter egentligen det svenska ordet Faktsiskt om man tänker/säger det på engelska... 🙂 😄 Jaru... Fuck-this-t 😉 Värt att tänka på... Ja verkligen! Från o med idag ska jag nog tänka på det, minst 20 minuter varje dag 😉 ;) 😉 Jag var faktiskt delvist seriös 😕
nurfen Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 (redigerat) Nu är ni ju knäppa, pojkar. Det låter inte som "fuck-this-t". Det låter som "fuck dist". 😄 För det finns väl ingen som uttalar sista k:et i faktiskt? Redigerat 2 mars 2006 av nurfen
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Hur många av er har egentligen stannat upp och tänkt på:Hur låter egentligen det svenska ordet Faktsiskt om man tänker/säger det på engelska... 😉 😄 Jaru... Fuck-this-t 😉 Värt att tänka på... Ja verkligen! Från o med idag ska jag nog tänka på det, minst 20 minuter varje dag 🙂😉 ;) Jag var faktiskt delvist seriös 😕 Jo jag vet... det är därför som jag tycker att du är knäpp... Man kan ju inte gå o fundera på massa sånt där onödigt, då skulle man ju bli psyksjuk 😉 (Dessutom skulle man inte kunna koncentrera sig på alla tjejer då 😉
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Nu är ni ju knäppa, pojkar. Det låter inte som "fuck-this-t". Det låter som "fuck dist". 😉 Beror på om det är amerikansk eller brittisk engelska! 🙂😕😉😄
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Meh. Jag menar ju bara att man ibland faktiskt bör se till de "små" grejerna i livet. 😄
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Även dom små grejerna kan vara stora. 😄 Grejerna? 😕
Pico Postat 2 mars 2006 Trådstartare Postat 2 mars 2006 Helt apropå precis inte ett skit.... jag saknar Oggy och kackerlackorna på TV! 😱
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Oj, den kom lite oväntat... 🥰😱 Jo... det tycker jag med... 😆 Men vi kanske ska vänta med gifteriet lite... 🥰
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 ... en vecka eller nåt i alla fall mja.. mer / mindre ? 😱
Pico Postat 2 mars 2006 Trådstartare Postat 2 mars 2006 ... en vecka eller nåt i alla fall mja.. mer / mindre ? 😆 🥰🥰😱😄😛
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Jag är törstig. Jag är riktigt pissenödig och lite småhungrig...Pico gav mig just en ide på bra mat 😱
Pico Postat 2 mars 2006 Trådstartare Postat 2 mars 2006 Jag är törstig. Jag är riktigt pissenödig och lite småhungrig...Pico gav mig just en ide på bra mat 😱 Verkligen? [21:05] Pico: Du behöver en grogg [21:05] Pico: OCH en äggmacka [21:06] Pico: kör det i en mixer [21:06] -Pazo->: ÄGGMACKA!! :S:S:S::S [21:06] Pico: och sila i armen
Recommended Posts