Pico Postat 14 mars 2006 Trådstartare Postat 14 mars 2006 mndfgh Och grattis Pluffo! Ditt inlägg sammanfattar hela den här tråden på ett förtjänstfullt sätt... 😄 Vem är mer värd sidan 2000 än Skaparen? 😕 Jag? 😳😄 Du kan väl inte svara på en fråga med en fråga? 😄 Kan man inte? 😄 Hur skulle det se ut? 😆 Poetiskt? Du skojar med mig? 😕 Hur länge orkar du hålla på? 😄 Vet inte, tycker inte du det börjar bli svårt? 😄 Du tror väl inte att jag ger mig så lätt? 😄 Varför inte? 😄
Dark Of Light Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 (redigerat) Här Gote... 😕 ... Nåväl.. En till då... Bättre än så här blir det inte Gote... Sugen(!) på att dela? Du tar bananerna jag tar tjejerna... Vem ska ha snubben med sviskonfejset? Redigerat 14 mars 2006 av Dark Of Light
Gote Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 mndfgh Och grattis Pluffo! Ditt inlägg sammanfattar hela den här tråden på ett förtjänstfullt sätt... 😄 Vem är mer värd sidan 2000 än Skaparen? 😳 Jag? 😆😄 Du kan väl inte svara på en fråga med en fråga? 😄 Kan man inte? 😄 Hur skulle det se ut? 😄 Poetiskt? Du skojar med mig? 😕 Hur länge orkar du hålla på? 😄 Vet inte, tycker inte du det börjar bli svårt? 😄 Du tror väl inte att jag ger mig så lätt? 😄 Varför inte? 😄 Ser jag ut som en mes? 😕
Dark Of Light Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 😕 ... Nåväl.. En till då... Bättre än så här blir det inte Gote... Sugen(!) på att dela? Du tar bananerna jag tar tjejerna... Vem ska ha snubben med sviskonfejset? Vad säger du då Grahn.. Förslag?
Pico Postat 14 mars 2006 Trådstartare Postat 14 mars 2006 mndfgh Och grattis Pluffo! Ditt inlägg sammanfattar hela den här tråden på ett förtjänstfullt sätt... 😄 Vem är mer värd sidan 2000 än Skaparen? 😳 Jag? 😆😄 Du kan väl inte svara på en fråga med en fråga? 😄 Kan man inte? 😄 Hur skulle det se ut? 😄 Poetiskt? Du skojar med mig? 😕 Hur länge orkar du hålla på? 😄 Vet inte, tycker inte du det börjar bli svårt? 😄 Du tror väl inte att jag ger mig så lätt? 😄 Varför inte? 😄 Ser jag ut som en mes? 😕 Det vet du väl? 😄
Gote Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Vem ska ha snubben med sviskonfejset? Jag ÄR snubben med sviskonfejset... 😕
Gote Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 mndfgh Och grattis Pluffo! Ditt inlägg sammanfattar hela den här tråden på ett förtjänstfullt sätt... 😆 Vem är mer värd sidan 2000 än Skaparen? 😕 Jag? 😕😄 Du kan väl inte svara på en fråga med en fråga? 😳 Kan man inte? 😄 Hur skulle det se ut? 😕 Poetiskt? Du skojar med mig? 😏 Hur länge orkar du hålla på? 😆 Vet inte, tycker inte du det börjar bli svårt? 😆 Du tror väl inte att jag ger mig så lätt? 😆 Varför inte? 😄 Ser jag ut som en mes? 😏 Det vet du väl? 😄 Är du Pigge Piggsvin? 😕
ThomasJ Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Är du Pigge Piggsvin? Men varför har du pennor i öronen?
Pico Postat 14 mars 2006 Trådstartare Postat 14 mars 2006 Spottswoode: Remember, there is no "I" in "Team America". Intelligence: [pause] Yes, there is.
Gote Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Spottswoode: Remember, there is no "I" in "Team America". Intelligence: [pause] Yes, there is. 😏
Pico Postat 14 mars 2006 Trådstartare Postat 14 mars 2006 Kim Jong Il: It will be 911 times 2356. Chris: My God, that's... I don't even know what that is! Kim Jong Il: Nobody does!
Recommended Posts