Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2322

• Pico

1950

• Gote

1903

• Micke H

1058

Postat mest i detta ämne

Postat

Mitt bidrag till denna tråd får bli 😏

utveckling av denna reaktion kanske följer mer är enbart av personlig natur och har inte med någon forumdeltagare/forumtråd att göra..Ville bara ventilera ut lite bunkrad ilska innan helgen så jag kan koncentrera mig på inspelningen som skall ske.

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

😏

musik (oregistrerad)
Postat

Hur tårta och champagne kan sätta stopp för redan klara OS-medaljer är för mig ofattbart...

Jag har idag handlat soppor...det enda jag kan försöka äta med en demolerad käft.

:musik

musik (oregistrerad)
Postat

Har ätit/druckit fruktsoppa idag. Undrar nu om jag till middag ska ta Minestronesoppa, Americanasoppa, Kantarellsoppa, Sparrissoppa, Ärtsoppa, Köttsoppa eller Redd Grönsakssoppa?!??!??

:rolleyes:

Postat
Har ätit/druckit fruktsoppa idag. Undrar nu om jag till middag ska ta Minestronesoppa, Americanasoppa, Kantarellsoppa, Sparrissoppa, Ärtsoppa, Köttsoppa eller Redd Grönsakssoppa?!??!??

😆

Du ska ta parmesan & champinjon-soppa, så klart! Den godaste soppan som finns :rolleyes:

musik (oregistrerad)
Postat

Nurfen...hade inte "din" soppa hemma. Fick bli sparrissoppan.

Den är ok.

musik (oregistrerad)
Postat

1,5 på en tiogradig skala!!

Tappa plånbok är spillning. En gång blev jag av med en på ett tåg. Många år senare kom den med Posten tillbaka, helt länsad och skamfilad. Sjukt!

Postat
1,5 på en tiogradig skala!!

Tappa plånbok är spillning. En gång blev jag av med en på ett tåg. Många år senare kom den med Posten tillbaka, helt länsad och skamfilad. Sjukt!

😆

Hade bakkort (spärrat såklart), Id-kort, kårleg och nyckelkort till skolan.

Alla går att skaffa tillbaks. Svårast blir kårlegget...

musik (oregistrerad)
Postat

...Men du har koll på att Gibson Supreme är en dundersnygg gitarr!!

🥰

musik (oregistrerad)
Postat

Peanuts.

Oskalade.

Naturligt - som IRL.

🥰

Postat
Hur många av er har egentligen stannat upp och tänkt på:

Hur låter egentligen det svenska ordet Faktsiskt om man tänker/säger det på engelska... 😕

😄 Jaru...

Fuck-this-t

😉

Värt att tänka på...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.