Piccazzo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Mitt bidrag till denna tråd får bli 😏 utveckling av denna reaktion kanske följer mer är enbart av personlig natur och har inte med någon forumdeltagare/forumtråd att göra..Ville bara ventilera ut lite bunkrad ilska innan helgen så jag kan koncentrera mig på inspelningen som skall ske.
Pico Postat 2 mars 2006 Trådstartare Postat 2 mars 2006 (redigerat) Oj, OS-drama... jag har helt missat diskussionen om Tre Kronors guld-firande. På SvD.se kan man läsa om det... Men tydligen så slapp vi (dem) ett dramatiskt slut på det hela... Edit 1: Fel topic till uhm, rätt länk. Edit 2: Fel ordning på länkarna. Redigerat 2 mars 2006 av Pico
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Hur tårta och champagne kan sätta stopp för redan klara OS-medaljer är för mig ofattbart... Jag har idag handlat soppor...det enda jag kan försöka äta med en demolerad käft. :musik
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Har ätit/druckit fruktsoppa idag. Undrar nu om jag till middag ska ta Minestronesoppa, Americanasoppa, Kantarellsoppa, Sparrissoppa, Ärtsoppa, Köttsoppa eller Redd Grönsakssoppa?!??!?? :musik
nurfen Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Har ätit/druckit fruktsoppa idag. Undrar nu om jag till middag ska ta Minestronesoppa, Americanasoppa, Kantarellsoppa, Sparrissoppa, Ärtsoppa, Köttsoppa eller Redd Grönsakssoppa?!??!?? 😆 :musik Du ska ta parmesan & champinjon-soppa, så klart! Den godaste soppan som finns
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Fan jävla pissdag. Tappade bort min plånbok Och det var precis före en fyratimmarslabb. Gissa hur rolig å motiverande den var?
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Nurfen...hade inte "din" soppa hemma. Fick bli sparrissoppan. Den är ok. :musik
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 1,5 på en tiogradig skala!! Tappa plånbok är spillning. En gång blev jag av med en på ett tåg. Många år senare kom den med Posten tillbaka, helt länsad och skamfilad. Sjukt! :musik
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 1,5 på en tiogradig skala!! Tappa plånbok är spillning. En gång blev jag av med en på ett tåg. Många år senare kom den med Posten tillbaka, helt länsad och skamfilad. Sjukt! :musik 😆 Hade bakkort (spärrat såklart), Id-kort, kårleg och nyckelkort till skolan. Alla går att skaffa tillbaks. Svårast blir kårlegget...
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Fan, alla runtom mig verkar ha så bra koll och ordning på sina liv... Själv har jag ingen kontroll eller ordning eller något... 🥰
musik (oregistrerad) Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 ...Men du har koll på att Gibson Supreme är en dundersnygg gitarr!! 🥰
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Fan, alla runtom mig verkar ha så bra koll och ordning på sina liv... Själv har jag ingen kontroll eller ordning eller något... 🥰
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Jepp, la in några kvinns i ujuj-tråden... 🙂 Det uppskattas 🥰
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Hur många av er har egentligen stannat upp och tänkt på: Hur låter egentligen det svenska ordet Faktsiskt om man tänker/säger det på engelska... 😄
ViktorDenStore Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Hur många av er har egentligen stannat upp och tänkt på:Hur låter egentligen det svenska ordet Faktsiskt om man tänker/säger det på engelska... 😕 😄 Jaru... Fuck-this-t
Pazo Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Hur många av er har egentligen stannat upp och tänkt på:Hur låter egentligen det svenska ordet Faktsiskt om man tänker/säger det på engelska... 😕 😄 Jaru... Fuck-this-t 😉 Värt att tänka på...
Recommended Posts