Pico Postat 20 april 2006 Trådstartare Dela Postat 20 april 2006 Pico är ju AFK som fan! Han bara la ner helt plötsligt! 😕 Hoppas inget hänt 🙁 Tror du han har ett liv vid sidan om forumet? 🙁 Fet chans... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Pico är ju AFK som fan! Han bara la ner helt plötsligt! 😕 Hoppas inget hänt 🙁 Tror du han har ett liv vid sidan om forumet? 🙁 Fet chans... 😕 🙁😆😆 ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 april 2006 Trådstartare Dela Postat 20 april 2006 Fattar inte riktigt vad jag gett för intryck... man försvinner en stund (2 gånger har det hänt) och Pazo blir nutz och tror jag slashat handleden eller något? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Fattar inte riktigt vad jag gett för intryck... man försvinner en stund (2 gånger har det hänt) och Pazo blir nutz och tror jag slashat handleden eller något? 😕 hahaha Nejrå!!! Så mkt bryr jag mig inte 😕 Undra bara vars du försvann från ea ekunden till den andra! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Nu ska jag gå å diska 😕 Herrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 april 2006 Trådstartare Dela Postat 20 april 2006 Fattar inte riktigt vad jag gett för intryck... man försvinner en stund (2 gånger har det hänt) och Pazo blir nutz och tror jag slashat handleden eller något? 😕 hahaha Nejrå!!! Så mkt bryr jag mig inte 🙁 Undra bara vars du försvann från ea ekunden till den andra! 🙁 Phew, skönt... tänk om du hade brytt dig.. 😕 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 En bra Grej med CHIPS Är att man kan äta det vilket humör man är på! Är du ledsen så är det bara att tröstäta! Är du glad så kan man fira lite med Chips! 😕 Är du normal så är fan gott ändå! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Ok, bäst man meddelar var man blir av då: Jag går hem nu... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 20 april 2006 Trådstartare Dela Postat 20 april 2006 Ok, bäst man meddelar var man blir av då: Jag går hem nu... 😕 Phew... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Megaphone Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 (redigerat) jaha ja.. det här var ju ganska spännande.. hepp nej nu ska jag logga ut men vi ses nog snart igen.. Sex, drums & rock´n roll 😕 Redigerat 20 april 2006 av Megaphone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 En bra Grej med CHIPS Är att man kan äta det vilket humör man är på! Är du ledsen så är det bara att tröstäta! Är du glad så kan man fira lite med Chips! 😕 Är du normal så är fan gott ändå! 🙁 *BUMP!* 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 En bra Grej med CHIPS Är att man kan äta det vilket humör man är på! Är du ledsen så är det bara att tröstäta! Är du glad så kan man fira lite med Chips! 😄 Är du normal så är fan gott ändå! 😄 Haha Fast det värsta är att rör man sig inte däremellan så blir man väldigt ledsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Back for Good, är faktiskt väldigt fin Bortsett från vissa delar i texten som låter väldigt fult, lixom inte texten i säg, men det klingar fult... .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Är inte det en gammal pojkbandshit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Är inte det en gammal pojkbandshit? Jopp, med Take That. Robbie Williams gamla band... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Hmm..inte riktigt "my cup of tea"...manlig falsett... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Har jag berättat för er att CHIPS Är riktigt gott? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Hmm..inte riktigt "my cup of tea"...manlig falsett... Det är väl gulligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Har jag berättat för er att CHIPS Är riktigt gott? Nä, det har vi aldrig hört förut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Hur gör man för att få utvecklings-poäng på Popomundo, förr fick jag alltid det. Nu har jag inte fått några på jättelänge... .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Vilket CHIPS är godast? Det jag äter just nu! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Hur gör man för att få utvecklings-poäng på Popomundo, förr fick jag alltid det. Nu har jag inte fått några på jättelänge... .Viktor HÖÖ!!! 😆😮 Är du med i popomundo!?!? MKT poäng får man bara när man är nybörjare å alltid upptäcker/gör nya grejer. Sen får man dem bqra på söndagar. Å då måste du ju ha gjort någe special för att få dem 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Vilket CHIPS är godast? Det jag äter just nu! 😆 Fett på tangentbordet är aldrig kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Ahaaa 😆 Dåååligt, det va roligare förut... Inloggningsgrej: Studio Karaktärsnamn: Sofie Falklund 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 När blir en låt klar på Popomundo? Jag har en som Sofie har skrivit på i säkert en månad snart... Seeeg hon är. Hon borde fan sluta med musik om hon är så seg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Keijo Voutilainen? Vem är skylldig? 😆😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Vad är pop-mundo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 april 2006 Dela Postat 20 april 2006 Vilket CHIPS är godast? Det jag äter just nu! 😆 Fett på tangentbordet är aldrig kul. Värre på musen 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts