musik (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 JAAAA!!! Just det. Rätt skön softad gungig musik. Men världens sämsta artistnamn? Jamoragauia
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Meh! Jag kan inte ta med mig båda! Dubbelpedalen är börda nog! 😠 Tss, du behöver börja lyfta skrot och lägga ned äggen ett tag...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Undrar om musik har en inre monolog? Kan du översätta den till trådform i sådant fall?
musik (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Pazo...jag tycker du ska sätta en docka vid trummorna. Den kan du styra med en fjärris från publikhavet. 😠
Pazo Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Meh! Jag kan inte ta med mig båda! Dubbelpedalen är börda nog! 😄 Tss, du behöver börja lyfta skrot och lägga ned äggen ett tag... haha Dubbelpedallådan är stoor! inte för att dne är tung dumfan! 😄 Men nu måste jag dra! Puss opjkar!!! 😠😄
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Meh! Jag kan inte ta med mig båda! Dubbelpedalen är börda nog! 😄 Tss, du behöver börja lyfta skrot och lägga ned äggen ett tag... haha Dubbelpedallådan är stoor! inte för att dne är tung dumfan! 🙂 Men nu måste jag dra! Puss opjkar!!! 😠😄 Bryt ett ben dårå! 😄
musik (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 GRAHN: Inga svenska ord har tre bokstäver (oftast konsonanter) av samma slag i rad. Endast vid avstavningar i slutet av en rad kan man sätta samman tre bokstäver, exempelvis tre m, som i sammankalla. samm- på ena raden och mankalla på den andra raden. Alternativt skriver man sam- i slutet på rad 1 och mankalla på rad två. Ord som äggula avstavas ägg- på rad i och gula på rad två, eftersom ägg och gula också är ord då de står ensamma. 😠 fackidiot - bätte än fuck idiot?//:musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 😄 Gunde Svan är bra på att stava... 😠 😄😄🙂
Gote Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Du ska inte tro det blir såååååååååååååååååmmar ifall inte Gote sätter fart. Det snöar ute. Dra dina egna slutsatser... 😠
Dark Of Light Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Snöar? Då tar vi en sommarbild... 😄 Det där är inte bikini, det där är presentsnören... 😠
Dark Of Light Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 (redigerat) De har ju knappt en tråd på kroppen... Å andra sidan har den andra från höger knappt kropp i tråden... Redigerat 5 april 2006 av Dark Of Light
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Hur går det med pluggandet Pico? 😆 Hmm... 😏
Gote Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Hur går det med pluggandet Pico? 😆 Hmm... 😆 Försöka duger... 😏
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Hur går det med pluggandet Pico? 😆 Hmm... 😆 Försöka duger... 😏 😆
Dark Of Light Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Ja inte är det forumets längsta tråd iallafall... Pix för att bli chef där 😆 Managerofnotthelongestthread... Banan, flickor?? 😆😏
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Ja inte är det forumets längsta tråd iallafall... Pix för att bli chef där 😆 Managerofnotthelongestthread... Banan, flickor?? 😆😏 Vad kallar du den... Chiquita? 😆
Gote Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Ja inte är det forumets längsta tråd iallafall... Pix för att bli chef där 😆 Managerofnotthelongestthread... Banan, flickor?? 😆😏 Vad kallar du den... Chiquita? 😆 Nej, DoLe måste det vara... 😆
Pico Postat 5 april 2006 Trådstartare Postat 5 april 2006 Ja inte är det forumets längsta tråd iallafall... Pix för att bli chef där 😆 Managerofnotthelongestthread... Banan, flickor?? 😆😏 Vad kallar du den... Chiquita? 😆 Nej, DoLe måste det vara... 😆 😄
Recommended Posts