Polder Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Godmorgon! Idag känns som en perfekt dag att bara sitta o pilla lite med musik! Har köpt två nya monitorer se hur dom låter på riktigt!!!
Gote Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Godmorgon! Idag känns som en perfekt dag att bara sitta o pilla lite med musik! Har köpt två nya monitorer se hur dom låter på riktigt!!! Visst känns det så!! 😆 Trist bara att man sitter på jobbet... 😏
Sonnert Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 fy bubblan va jobbigt det är med mag-katarr, skaffa er inte det. 😏
Sonnert Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 http://www.vardguiden.se/Article.asp?ArticleID=3105 Kontakta akutmottagning på sjukhus: om du kräks och det är blod i kräkningarna om du kräks kaffesumpslikt innehåll <-- 😆🙂😲😏😲😲😲 om du har blod eller slem i avföringen.
Gote Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 fy bubblan va jobbigt det är med mag-katarr, skaffa er inte det. 😏 *noterat*
Sonnert Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 (redigerat) Besvären kan utlösas och förvärras av till exempel: stress <-- nepp fet, salt, rökt och stekt mat <-- jag fylleåt hamburgare starka kryddor <-- pringles starka (starka) salsa-dip oregelbundna måltider <-- åt inget föränn kl 16 dagen efter kaffe <-- nepp alkohol <-- ja drack nästan 1 liter i lördags natt rökning <--nepp vissa läkemedel. <-- nepp Redigerat 4 april 2006 av Sonnert
Tilly Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 kontakta din vårdcentral eller ring sjukvårdsrådgivningen 😏
Pico Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 😄 ...fan oxå jag vill inte jobba idag. 😄 Asch, skolka... vad är det värsta som kan hända, någon elev spelar en ostämd gitarr och missar varenda ackord? 😄
Dark Of Light Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Dessutom så finns Smoke on... på så pass många inspelningar nuförtiden så referensmaterial finns det ju... 😄 Hej på er föresten!
Pico Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 Dessutom så finns Smoke on... på så pass många inspelningar nuförtiden så referensmaterial finns det ju... 😄Hej på er föresten! Tjenare! 😄
Dark Of Light Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Dessutom så finns Smoke on... på så pass många inspelningar nuförtiden så referensmaterial finns det ju... 😄Hej på er föresten! Tjenare! 😄 Bögöl. 😄
Sonnert Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Kom att tänka på en grejj. Man brukar ju säga att "det är så hemskt att jag inte ens vill utsätta min värsta fiende för det" osv. Va fan! Det är klart att man vill, det är ju ens värsta fiende. Om jag säger att jag inte vill utsätta min värsta fiende för t ex magkatarr skulle jag ljuga 😄
Pico Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 Dessutom så finns Smoke on... på så pass många inspelningar nuförtiden så referensmaterial finns det ju... 😄Hej på er föresten! Tjenare! 😠 Bögöl. 😄 😄
Pico Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 Kom att tänka på en grejj.Man brukar ju säga att "det är så hemskt att jag inte ens vill utsätta min värsta fiende för det" osv. Va fan! Det är klart att man vill, det är ju ens värsta fiende. Om jag säger att jag inte vill utsätta min värsta fiende för t ex magkatarr skulle jag ljuga 😄 Har tänkt på det där också... är människor verkligen så goda? Knappast! 😄
Gote Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Kom att tänka på en grejj.Man brukar ju säga att "det är så hemskt att jag inte ens vill utsätta min värsta fiende för det" osv. Va fan! Det är klart att man vill, det är ju ens värsta fiende. Om jag säger att jag inte vill utsätta min värsta fiende för t ex magkatarr skulle jag ljuga 🙂 Har tänkt på det där också... är människor verkligen så goda? Knappast! 🙂 Precis, men om det är en nära vän så är det en helt annan sak! Hur många här har smakat på nåt äckligt och raskt vänt sig till polaren och sagt "Fy fan vad äckligt! Smaka!"... 🙂
Dark Of Light Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Har tänkt på det där också... är människor verkligen så goda? Knappast! 🙂 De som provat påstår att det smakar kyckling 🙂🙂
Dark Of Light Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Kom att tänka på en grejj.Man brukar ju säga att "det är så hemskt att jag inte ens vill utsätta min värsta fiende för det" osv. Va fan! Det är klart att man vill, det är ju ens värsta fiende. Om jag säger att jag inte vill utsätta min värsta fiende för t ex magkatarr skulle jag ljuga 🙂 Har tänkt på det där också... är människor verkligen så goda? Knappast! 🙂 Precis, men om det är en nära vän så är det en helt annan sak! Hur många här har smakat på nåt äckligt och raskt vänt sig till polaren och sagt "Fy fan vad äckligt! Smaka!"... 🙂 Här Gote...
Pico Postat 4 april 2006 Trådstartare Postat 4 april 2006 Kom att tänka på en grejj.Man brukar ju säga att "det är så hemskt att jag inte ens vill utsätta min värsta fiende för det" osv. Va fan! Det är klart att man vill, det är ju ens värsta fiende. Om jag säger att jag inte vill utsätta min värsta fiende för t ex magkatarr skulle jag ljuga 🙂 Har tänkt på det där också... är människor verkligen så goda? Knappast! 😄 Precis, men om det är en nära vän så är det en helt annan sak! Hur många här har smakat på nåt äckligt och raskt vänt sig till polaren och sagt "Fy fan vad äckligt! Smaka!"... 🙂 🙂 Det där borde jag ta upp i Undvik-tråden. Undvik kaffe med 2-3 teskedar socker/salt-blandning. 🙂
Recommended Posts