Pico Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 Längesen jag var full en hel dag nu alltså... 😄 Nykter menar du?
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Längesen jag var full en hel dag nu alltså... 😄 Hade du tänkt åtgärda det? 🙂
Christofer Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 (redigerat) postade i fel forum.... 😄 Redigerat 29 mars 2006 av Christofer
Pazo Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Längesen jag var full en hel dag nu alltså... 😄 Nykter menar du? 🙂
Pazo Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Längesen jag var full en hel dag nu alltså... 😄 Hade du tänkt åtgärda det? 🙂 Den trettionde april ska jag vakna å börja dricka på en gång 😆
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Nä, nu ska gå och slå en drill (alltså slå en polare på hans flint...) och sedan försöka ta mig bort till drömmarnas värld där jag faktiskt är bra på gitarr... 😄 Farväl, kära vänner och forumiter. Sov gott och vakna gott! Over and out!
Christofer Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Nä, nu ska gå och slå en drill (alltså slå en polare på hans flint...) och sedan försöka ta mig bort till drömmarnas värld där jag faktiskt är bra på gitarr... 😄 Farväl, kära vänner och forumiter. Sov gott och vakna gott! Over and out! go' natt
Christofer Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 😄 dom tre gitarrerna till vänster om basen, + basen är mina, resten är farsans
Christofer Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 är du blind? närmas basen på vänster sida står en V-gura, kolla efter de pil-spets formade huvet
Christofer Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 de är rätt synd att jag inte kunde lira nått bra solo i början 😄
Christofer Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 tack 😠 , jag tyckte de va asroligt att lira, men man va allt bra närvös precis innan 😄
Micke H Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Hallåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå å åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå å åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå å åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå å åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå å åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå å åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå å åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå å ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå... 😏
Micke H Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Om någon undrade, var det inte ett god morgon, det var ett parningsrop... 😏
Recommended Posts