Christofer Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 hahahahaha om du nu saknar honom så mycke så kan du kolla på denna video (Lynxo och jag lirar live)
Overkill Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 hahahahaha om du nu saknar honom så mycke så kan du kolla på denna video (Lynxo och jag lirar live) Coolt! Ska kolla nu Hoppas ni rockar! 😉
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 hahahahaha om du nu saknar honom så mycke så kan du kolla på denna video (Lynxo och jag lirar live) Coolt! Ska kolla nu Hoppas ni rockar! 😄 Neeeej. Det där var elakt... 😉 Det var länge sedan!!! 😄
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 hahaha ska fixa en bild ochså 😄 Jag hatar dig! 😉😄 Till Overkill: Det var mycket länge sedan. Få INGA förufattade meningar om mig baserad på en sådan pinsam video... 😄😄
Overkill Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 hahahahaha om du nu saknar honom så mycke så kan du kolla på denna video (Lynxo och jag lirar live) Coolt! Ska kolla nu Hoppas ni rockar! 😄 Det var väldigt vad han stajlar 😉
Overkill Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 hahaha ska fixa en bild ochså 😄 Jag hatar dig! 😉😄 Till Overkill: Det var mycket länge sedan. Få INGA förufattade meningar om mig baserad på en sådan pinsam video... 😄😄 Hur länge sedan var det?
Christofer Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 de kan jag leva med 😉 Overkill och alla andra: de var vårt första gig och vi var väldigt unga så basera inte er uppfatning om oss på den
Overkill Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 de kan jag leva med 😄 Overkill och alla andra: de var vårt första gig och vi var väldigt unga så basera inte er uppfatning om oss på den 😄 Men dte var väl inte så farligt? Så dåligt var det ju inte, men Lynxo du knunde ju ha skippat det där när du tryckte ner på banden uppifrån istället 😄😆 Ni har ju iaf haft ert första gig 😏
ThomasJ Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 cool.. pizza i ugnen.. såndär halva pizzor man kan köpa.. åt just en med mosarella, denna blir kebab:P
Pico Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 fan kaffet e slut Jag har samma problem... 😏
kittem (oregistrerad) Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 fan kaffet e slut en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😏
ThomasJ Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 fan kaffet e slut en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😏 nej.. därför skall jag efter maten gå o köpa mig kaffe o mjölk så det blir nå ordning på detta!
kittem (oregistrerad) Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 fan kaffet e slut en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😆 nej.. därför skall jag efter maten gå o köpa mig kaffe o mjölk så det blir nå ordning på detta! på mitt jobb brygger de det äckligaste kaffet någonsin. mycket tråkigt eftersom man nästan bara sitter och fikar där.. minus mjölken låter det bra! 😏
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 fan kaffet e slut en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😏 nej.. därför skall jag efter maten gå o köpa mig kaffe o mjölk så det blir nå ordning på detta! Tack för påminnelsen... Ahhhh...kaffe...arghhhh..... (Homer Simpson-läte) 😆
ThomasJ Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 fan kaffet e slut en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😆 nej.. därför skall jag efter maten gå o köpa mig kaffe o mjölk så det blir nå ordning på detta! på mitt jobb brygger de det äckligaste kaffet någonsin. mycket tråkigt eftersom man nästan bara sitter och fikar där.. minus mjölken låter det bra! 😏 mummaland... kaffe. muuuuuuummmmma! försten, kul att du skriver här osså😄 hur gick det med musiken, hitta du någon?
Micke H Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 fan kaffet e slut en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😄 nej.. därför skall jag efter maten gå o köpa mig kaffe o mjölk så det blir nå ordning på detta! på mitt jobb brygger de det äckligaste kaffet någonsin. mycket tråkigt eftersom man nästan bara sitter och fikar där.. minus mjölken låter det bra! 😏 mummaland... kaffe. muuuuuuummmmma! försten, kul att du skriver här osså😄 hur gick det med musiken, hitta du någon? Fan, sluta stöta på henne! 😆
ThomasJ Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 fan kaffet e slut en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😄 nej.. därför skall jag efter maten gå o köpa mig kaffe o mjölk så det blir nå ordning på detta! på mitt jobb brygger de det äckligaste kaffet någonsin. mycket tråkigt eftersom man nästan bara sitter och fikar där.. minus mjölken låter det bra! 😏 mummaland... kaffe. muuuuuuummmmma! försten, kul att du skriver här osså😄 hur gick det med musiken, hitta du någon? Fan, sluta stöta på henne! 😆 mhä.. äntligen kommer det en till flicka på forumet så får man inte ens stöta på henne:( *skojj*
ThomasJ Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 mätt o belåten....kanske man skall ta bananbåten med Raffe o fixa en kasse med kaffe?
Recommended Posts