Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2322

• Pico

1950

• Gote

1903

• Micke H

1058

Postat mest i detta ämne

Postat
hahaha ska fixa en bild ochså 😄

Jag hatar dig! 😉😄

Till Overkill: Det var mycket länge sedan. Få INGA förufattade meningar om mig baserad på en sådan pinsam video... 😄😄

Postat
hahaha ska fixa en bild ochså 😄

Jag hatar dig! 😉😄

Till Overkill: Det var mycket länge sedan. Få INGA förufattade meningar om mig baserad på en sådan pinsam video... 😄😄

Hur länge sedan var det?

Postat

de kan jag leva med 😉

post-66-1143651870.gif

Overkill och alla andra: de var vårt första gig och vi var väldigt unga så basera inte er uppfatning om oss på den

Postat
de kan jag leva med 😄

post-66-1143651870.gif

Overkill och alla andra: de var vårt första gig och vi var väldigt unga så basera inte er uppfatning om oss på den

😄

Men dte var väl inte så farligt? Så dåligt var det ju inte, men Lynxo du knunde ju ha skippat det där när du tryckte ner på banden uppifrån istället 😄😆

Ni har ju iaf haft ert första gig 😏

kittem (oregistrerad)
Postat
fan kaffet e slut

en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😏

Postat
fan kaffet e slut

nej.. därför skall jag efter maten gå o köpa mig kaffe o mjölk så det blir nå ordning på detta!

kittem (oregistrerad)
Postat
fan kaffet e slut

en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😆

nej.. därför skall jag efter maten gå o köpa mig kaffe o mjölk så det blir nå ordning på detta!

på mitt jobb brygger de det äckligaste kaffet någonsin. mycket tråkigt eftersom man nästan bara sitter och fikar där..

minus mjölken låter det bra! 😏

Postat
fan kaffet e slut

Tack för påminnelsen...

Ahhhh...kaffe...arghhhh..... (Homer Simpson-läte)

😆

Postat
fan kaffet e slut

en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😆

på mitt jobb brygger de det äckligaste kaffet någonsin. mycket tråkigt eftersom man nästan bara sitter och fikar där..

mummaland... kaffe. muuuuuuummmmma!

försten, kul att du skriver här osså😄

hur gick det med musiken, hitta du någon?

Postat
fan kaffet e slut

en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😄

Fan, sluta stöta på henne! 😆

Postat
fan kaffet e slut

en kopp riktigt kaffe hade ju inte varit helt fel 😄

Fan, sluta stöta på henne! 😆

mhä.. äntligen kommer det en till flicka på forumet så får man inte ens stöta på henne:( *skojj*

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.