musik (oregistrerad) Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Nähä... Jag undrar en sak: vad är egentligen COOKIES?? 😄
Dark Of Light Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 (redigerat) En cookie är en liten textfil som en webbserver skickar till en besökares webbläsare och som lagras på användarens dator. Denna cookie skickas sedan tillbaka till webbservern när användaren åter besöker webbplatsen. Det finns två typer av cookies. Den ena typen sparar en fil under en längre tid på din dator s k permanenta cookies. Den används till exempel vid funktioner som talar om vad som är nytt sedan användaren senast besökte den aktuella webbplatsen. Den andra typen kallas för session-cookies. De är temporära och lagras inte på användarens hårddisk, utan finns endast i datorns minne tills användaren stänger webbläsaren. Cookies används ofta för att ge en besökare tillgång till olika funktioner och informationen kan användas för att följa en användares surfande. Cookies kan därför även användas för att sammanställa och analysera den information som en användare lämnar efter sig när webbplatsen lämnats. Kan vara sådana här också.. Eller något sådant här.. Stavas så här.. Redigerat 29 mars 2006 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Det här betyder "en djävla massa folk på krogen", på teckenspråk 🙂😄
Gote Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 & Hur kan man allt detta om Cookies? 🙂 Jag tror bestämt man är lite nördig... 😄
Dark Of Light Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 & Hur kan man allt detta om Cookies? 🙂 Hade en mormor som bakade rätt mycket 😄
Dark Of Light Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 & Hur kan man allt detta om Cookies? 🙂 Jag tror bestämt man är lite nördig... 😄 Möjligtvis är musik nödig.. Han sade förut att han var kass i kistan 🙂 Själv är jag bara trött och uttråkad 🙂
Dark Of Light Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Morgon.. Här Gote Jag lever för din morgonbanan! 🥰 🙂🙂 Tack!!! ... Lät inte det där lite.. Bögigt förresten..? 🙂 Finns en fontän i staden där jag bor som kallas för "Morgonståndet" (ja i folkmun då 🙂😄 ). Den är uppbyggd av stenar, är hög och smal, samt upptill så kommer det vatten. Ja, djävlar...
Pico Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 Tänkte bara spamma Gote lite i alla dimensioner.
Gote Postat 29 mars 2006 Postat 29 mars 2006 Tänkte bara spamma Gote lite i alla dimensioner. Way to go kid! 😳
Pico Postat 29 mars 2006 Trådstartare Postat 29 mars 2006 Tänkte bara spamma Gote lite i alla dimensioner. Way to go kid! 😳 😄
Recommended Posts