Shaidar (oregistrerad) Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 Fel tid - det är en inställningsgrej. Man bockar bara för "Daylight Savings time" på din kontrollpanel... 😎
Overkill Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 Idag är jag ledig 😎 Grattis! 🙂 Ja men vad ska jag göra då? Kan ju inte hänga på popumondu hela dan 🙂
Pico Postat 27 mars 2006 Trådstartare Postat 27 mars 2006 Idag är jag ledig 😎 Grattis! 🙂 Ja men vad ska jag göra då? Kan ju inte hänga på popumondu hela dan 🙂 Verkar som om vi har samma problem, Popomundo är rätt tråkigt om man har flera timmar att slå ihjäl. 😄
Gote Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 Idag är jag ledig 😎 Grattis! 🙂 Ja men vad ska jag göra då? Kan ju inte hänga på popumondu hela dan 😄 🙂 Vad heter du?
Pelle Rylander Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 Jag....öh... ville bara säga - tror jag - att jag håller med några av föregående talare i denna tråden....eller - kanske allihopa? Fast deifinitivt nån i alla fall... Och...ehrm...svaret är ja! Eller nåt...
Gote Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 Jag....öh...ville bara säga - tror jag - att jag håller med några av föregående talare i denna tråden....eller - kanske allihopa? Fast deifinitivt nån i alla fall... Och...ehrm...svaret är ja! Eller nåt... Word! 😆
Pelle Rylander Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 Jag....öh...ville bara säga - tror jag - att jag håller med några av föregående talare i denna tråden....eller - kanske allihopa? Fast deifinitivt nån i alla fall... Och...ehrm...svaret är ja! Eller nåt... Word! 😆 eh..... Va? 😆
nurfen Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 NOBODY SAID IT WAS EASY NO ONE EVER SAID IT WOULD BE SO HARD I'M GOING BACK TO THE START
Gote Postat 27 mars 2006 Postat 27 mars 2006 Jag....öh...ville bara säga - tror jag - att jag håller med några av föregående talare i denna tråden....eller - kanske allihopa? Fast deifinitivt nån i alla fall... Och...ehrm...svaret är ja! Eller nåt... Word! 😆 eh..... Va? 😆 Ja? Alltså... Eh... 😆
Recommended Posts