Dark Of Light Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Mina rågmackor är goda. Något samband med att du har ont i rumpan? 😠
Dark Of Light Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Meeeen...det funkar ju inte.... 😆 Sura bananer... 😠
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Hilmer: Skriv nått 😆 Nått! 😄 😛 😎 Jorå såatt! 😠 Vad hade du för avatar innan? Jag känner igen namnet, men får inte upp nån bild framför mig... 😄 En ganska suddig bild av svenska MAD. Vet inte riktigt om jag känner mig hemma med den här nya. Nåja, den får vara kvar ett tag till tror jag...kanske vänjer mig Så var det ja! Jaja, man vänjer sig. Jag har t.ex. vant mig vid den här nu...
Pluffo Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Nu börjar sidnummrerna hamna på närliggande årtal. 1944 var ett intressant år.
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Nu börjar sidnummrerna hamna på närliggande årtal. 1944 var ett intressant år. VAKNA INTE!!! 😮
Dark Of Light Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 😆😳 OM han vaknar... Vad händer med oss då??? 😳😮 Försvinner vi...? ... Jag skriver på forumet, alltså finns jag..?
Hilmer Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Elakt!! 😆 Jag är grymt gottesugen... 😮 Jag med 😳 Får nöja mig med en ...banan 😳
Hilmer Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 E' bananena fiiina? 😮 Jovars, men suget försvann liksom inte. Tro förresten de säljer lite godis i nått litet hörn härborta. Måste kolla - snart tillbaks!
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 E' bananena fiiina? 😮 Jovars, men suget försvann liksom inte. Tro förresten de säljer lite godis i nått litet hörn härborta. Måste kolla - snart tillbaks! Jag skickade frugan till affären istället! 😳
allansson Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 E' bananena fiiina? 😮 Jovars, men suget försvann liksom inte. Tro förresten de säljer lite godis i nått litet hörn härborta. Måste kolla - snart tillbaks! Jag skickade frugan till affären istället! 😳 Shhh... säg det inte högt. Det kan ju finnas sånadär F-E-M-I-N-I-S-T-E-R i närheten... 😳
Hilmer Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 (redigerat) EDIT: FEL!!! Redigerat 8 mars 2006 av Hilmer
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 E' bananena fiiina? 😮 Jovars, men suget försvann liksom inte. Tro förresten de säljer lite godis i nått litet hörn härborta. Måste kolla - snart tillbaks! Jag skickade frugan till affären istället! 😳 Shhh... säg det inte högt. Det kan ju finnas sånadär F-E-M-I-N-I-S-T-E-R i närheten... 😳 Det gör inget. Min fru är inget värnlöst offer. Hon kan säga nej...
Gote Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 En fråga: Om jag tar med mig dataskärmen när jag går, följer ni med då? 😮 😳
Hilmer Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 En fråga: Om jag tar med mig dataskärmen när jag går, följer ni med då? 😕 Verkar kul, jag följer med...
Linus Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 E' bananena fiiina? 😕 Jovars, men suget försvann liksom inte. Tro förresten de säljer lite godis i nått litet hörn härborta. Måste kolla - snart tillbaks! Jag skickade frugan till affären istället! 😮 Shhh... säg det inte högt. Det kan ju finnas sånadär F-E-M-I-N-I-S-T-E-R i närheten... 😛 Det är D-E-N I-N-T-E-R-N-A-T-I-O-N-E-L-L-A K-V-I-N-N-O-D-A-G-E-N idag.
Linus Postat 8 mars 2006 Postat 8 mars 2006 Nu börjar sidnummrerna hamna på närliggande årtal. 1944 var ett intressant år. Precis vad jag tänkte också! Jag hade väntat mig ett peace-tecken i förstaposten på sida 1939 😕
Recommended Posts