Pico Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Uf, vilken lång dag det blev idag... (Har lärt mig ett nytt ord på spanska, lätt det fulaste hittills; uf!)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Jag är helt 100% säker på att grime kommer explodera i allas ansikten i Sverige det här året. I sommar kommer det vara the shit. Och Max Peezay leder hela kalaset! Mackan från Fattaru skall tydligen vara med när det är dags för Max Peezay att åka ut och spela runt landet. Det blir alltså sveriges 2 snabbaste rappare + stenhårda kalla grimebeats av sveriges största technoproducent någonsin, är det någon som ens vågar säga att det INTE kommer explodera? Glöm inte vem som sa det...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Äh, grime känns redan överspelat..? I det här landet?
mornel Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Äh, grime känns redan överspelat..? I det här landet? Fasen, jag glömmer att jag lever i sverige. Du har nog rätt.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 🙂 Ja, den första svenska grimen släpptes för bara 3 månader sedan, den är här för att stanna. Skall kila nu! Ciao! 🙂
Dark Of Light Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Buenos Dias! 🙂 Hyvää huomenta! Buon giorno! 🙂 Ein grose bier und snell fräulein
Gote Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 😆 God morgon på tyska. Se min signatur... Men schnell är ju felstavat... 😄
Dark Of Light Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 😆 God morgon på tyska. Se min signatur... Men schnell är ju felstavat... 😎 Schå schnellt avh dhig hatt phåpheka dhet. 😄
Gote Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 😆 God morgon på tyska. Se min signatur... Men schnell är ju felstavat... 😄 Schå schnellt avh dhig hatt phåpheka dhet. 😎 Ich bin schnell! 😆 😄
Pico Postat 1 mars 2006 Trådstartare Postat 1 mars 2006 (redigerat) Ok, nu var det typ 10 år sedan jag läste tyska, men betyder inte schnell = snabb(t)/fort? 😆😄 Redigerat 1 mars 2006 av Pico
Gote Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Ok, nu var det typ 10 år sedan jag läste tyska, men betyder inte schnell = snabb(t)/fort? 😆😎 Exakt! 😄
Pico Postat 1 mars 2006 Trådstartare Postat 1 mars 2006 Det blev en semla till igårkväll... 😄 Vettu... jag glömde helt bort att det var den magiska dagen igår.. 😆 Var hos en polare och vi konstaterade att det luktade nybakat i hela trappuppgången, men femman trillade aldrig ner.
Recommended Posts