hackeman Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Gör vi som (jag tror )hackeman menade och tar den instrumentala låten och bara lägger ett sångspår till den, blir det inga problem vilket program du kör med.. Japp, precis så tänkte jag. 🙂 Eller flera sångspår blir det väl, men principen är den samma. Fick du mitt email förresten, demoniqus? Sauron har svarat men inte du... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Jag tyckte det lät bra. Du hängde ju iaf med hela tiden utan att ge upp 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Fick du mitt email förresten, demoniqus? Sauron har svarat men inte du... yeppers..jag brukar träna min vack..ehh...efter jobbet och är hemma rätt sent..men jag har e-mejlat nu.. Pluffo: vem har hängt med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Försöker slänga ett öga här ibland i mån av tid, och då och då finns nå't som bara MÅSTE kommenteras. Det här var en så'n grej. ÅsaNisse skulle ha sagt SAURONS LILJOR!! (kommer ni ihåg den repliken?) Helt.....jaa, jag vet inte.....underbart? Skrattade gott men min fru blev förbannad eftersom hon försökte se på tv....Efter tonhöjningen när det börjar dista så kom hon och dängde igen dörren till rummet där jag avnjöt alstret. Olika musiksmak kanske, vad vet jag? Däremot om jag ska vara ärlig så tror jag inte jag skulle köpa en dubbelcd för 225:- med "The best of Sauron".... RockOnSauron! /®offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Däremot om jag ska vara ärlig så tror jag inte jag skulle köpa en dubbelcd för 225:- med "The best of Sauron"....RockOnSauron! /®offe 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron (oregistrerad) Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Försöker slänga ett öga här ibland i mån av tid, och då och då finns nå't som bara MÅSTE kommenteras. Det här var en så'n grej. ÅsaNisse skulle ha sagt SAURONS LILJOR!! (kommer ni ihåg den repliken?) Helt.....jaa, jag vet inte.....underbart? Skrattade gott men min fru blev förbannad eftersom hon försökte se på tv....Efter tonhöjningen när det börjar dista så kom hon och dängde igen dörren till rummet där jag avnjöt alstret. Olika musiksmak kanske, vad vet jag? Däremot om jag ska vara ärlig så tror jag inte jag skulle köpa en dubbelcd för 225:- med "The best of Sauron".... RockOnSauron! /®offe Det är helt lugnt, vi kommer bara att ta 220:-/st 🙁😕 Ang din fru: Hahaha!! Vad tror du min fru sa när jag spelade in 32 låtar under ett par veckor, och mina barn??.. 🙂🙂 Jag har precis skickat ett första försöks leadspår till hackeman, så nu jobbas för fulla muggar... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron (oregistrerad) Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 (redigerat) Fick du mitt email förresten, demoniqus? Sauron har svarat men inte du... yeppers..jag brukar träna min vack..ehh...efter jobbet och är hemma rätt sent..men jag har e-mejlat nu.. Pluffo: vem har hängt med? Skojaru demoniqus?? Vem var det som startade tråden?? 🙁😕 Hehe, jag fick ändra detta inlägget, för jag hade skrivit demoncus.. 🙂 Redigerat 2 juni 2004 av Sauron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 🙂 hemskt lessen Sauron..man tappar lätt tråden ibland... 🙁 Demoncus är min lillebrorsa /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 🙂 hemskt lessen Sauron..man tappar lätt tråden ibland... 🙁 Demoncus är min lillebrorsa /D Heter din syster demonique då? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 🙁HUR visste du det... Min far heter Demon Min mor heter Demonina Sen har vi jycken...han heter - Demo - *och allt det här är bara b-shit* 🙂 /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Kusin Demoncuz. Heh 🙁 ehh.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 Kusin Demoncuz. Heh 😕 ehh.. 🙁 luktar lite OT.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 😉 HUR visste du det... Min far heter Demon Min mor heter Demonina Sen har vi jycken...han heter - Demo - *och allt det här är bara b-shit* 😉 /D Jag är sjuk, satt i säkert 10 minuter och försökte hitta på ytterligare ett roligt släktnamn till Demoniqus, fastnade på Ludde Monicasson men insåg då ... vad fan håller jag på med, hur prioriterar jag egentligen!!! 😮 Nå nä åter till något viktigare - Saurons falsettsång - jag röstar stenhårt på Tradegy!! Garvar redan nu!!! 😄😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 juni 2004 Dela Postat 2 juni 2004 (redigerat) Jag är sjuk, satt i säkert 10 minuter och försökte hitta på ytterligare ett roligt släktnamn till Demoniqus, fastnade på Ludde Monicasson men insåg då ... vad fan håller jag på med, hur prioriterar jag egentligen!!! 😮 Tack för det! Jag ägnade två minuter innan jag kom till sundare insikt. Skönt och höra att det finns knäppare knäppskallar än en själv. 😆 Nå nä åter till något viktigare - Saurons falsettsång - jag röstar stenhårt på Tradegy!! Garvar redan nu!!! 😉 😉 😄 Vi har faktiskt redan börjat på Hot Stuff med Donna Summer... Saurons första insjungning låter för dj-vligt!! Precis som det ska! 😄 Redigerat 2 juni 2004 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hobbex2004 Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 får man önska en låt??? då vill jag höra den där båt-låten......med hon celin dion.... hmm, vad heter den nu igen, "my heart will go on" va? titanic-låten.. sauron, jag är faktiskt lite impad, du klarar ju iaf av att sjunga "fler" toner än mig .. hehe.. jag klarar kanske att sjunga med ½-oktavs bredd, du klarar ju minst 1½... eller ja... låt oss definiera "klara av"..) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron (oregistrerad) Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 får man önska en låt??? då vill jag höra den där båt-låten......med hon celin dion.... hmm, vad heter den nu igen, "my heart will go on" va? titanic-låten.. sauron, jag är faktiskt lite impad, du klarar ju iaf av att sjunga "fler" toner än mig .. hehe.. jag klarar kanske att sjunga med ½-oktavs bredd, du klarar ju minst 1½... eller ja... låt oss definiera "klara av"..🙂) Skulle faktiskt kunna tänka mig att sjunga den låten. Ponera: 1. Jag sjunger i fin stämma, denna sorgliga låt. 2. hackeman och demoniqus körar, och när de körar skall - de inte sjunga, utan de skall VRÅÅÅLA!! Va fan! Det kan inte bli annat än bra. Vi får se om dom orkar med vår första låt och om dom sedan vill köra på med mera.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 (redigerat) Nå nä åter till något viktigare - Saurons falsettsång - jag röstar stenhårt på Tradegy!! Garvar redan nu!!! 😄 😆 😆 😆 ..Man misstänker HELA tiden att det ska komma en salva från dig..jag blir åtminstone inte förvånad.. Tragedy hade varit klockrent.. 😆 Sauron: Vi får se hur första låten blir...skrika o vråla stämda toner är jag inte så jäkla bra på 🙂 ..men vråla ostämt...no-problemmo... 🙂 edit: lyssnade på originalet -"hot stuff"..huvaligen..vad yxigt musiken lät på den tiden.. Redigerat 3 juni 2004 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hobbex2004 Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 kom nu på att jag faktiskt spelat båtlåten med nbgt band för länge sen, då i hårdrockstappning. Tänk er den låten med feta distgitarrer..🙂 Så om ni vill skulle jag kunna spela in en fet gitarr åt er på den låten, om ni nu välljer den vill säga 🙂 Fulare går det nog inte att få de,... Tror ärligt att ni kommr bli nomererade till grrmmisgalan, inom kategorin "fulstaste jävla låten" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 kom nu på att jag faktiskt spelat båtlåten med nbgt band för länge sen, då i hårdrockstappning. Tänk er den låten med feta distgitarrer..🙂 Så om ni vill skulle jag kunna spela in en fet gitarr åt er på den låten, om ni nu välljer den vill säga 🙂 Fulare går det nog inte att få de,... Tror ärligt att ni kommr bli nomererade till grrmmisgalan, inom kategorin "fulstaste jävla låten" 😆 Grymmis-galan menar du 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 juni 2004 Dela Postat 6 juni 2004 🙂 Det här får ju klart en STARK 5:a Bravo 😛 Haha... mycket vackert... ska nog spela den på julafton nästa år för mormor... 😕 Hon skulle få spader *Asgarvar* 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron (oregistrerad) Postat 6 juni 2004 Dela Postat 6 juni 2004 😄 Det här får ju klart en STARK 5:a Bravo 😄 Haha... mycket vackert... ska nog spela den på julafton nästa år för mormor... 😆 Hon skulle få spader *Asgarvar* 😆 Tack så mycket!!! Säg till om ni vill ha mera jullåtar ( med mig )... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
footloose (oregistrerad) Postat 7 juni 2004 Dela Postat 7 juni 2004 Haha! Galet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Ikväll var jag tvångskommenderad till hustruns mormor för lite smygjulande. Inte överdrivet entusiastisk inför sittningen så förberedde jag mig genom att ta med en hembränd skiva med Saurons Sissel-duett. Just efter kaffet, när den snart 90-åriga (lätt kissdoftande) tanten plockade fram fotoalbumen så smög jag igång skivan. Först märkte ingen nåt, men efter en stund kommenterade svägerskan den trevliga musiken, och när Saurons stämma hördes lite starkare började folk skruva på sig något. När så "kristus till jorden"-strofen kom fattade ju folk, mormor också, att något inte stod rätt till med musiken - man kan lugnt säga att skämtet föll platt som en pannkaka till marken. Gamla kissmormor var inte road. "Jaså, det var nån sorts humor?" frågade hon surt. Tanten fick också sin hämnd vid julklappsutdelningen (ja, vi fuskade lite...): Jag förärades en begagnad bok om Öland, från 1983. Min sämsta julklapp någonsin, i hård konkurrens med Ica-Förlagets "Iller Hemma" som jag fick av en kompis förra julen. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Ikväll var jag tvångskommenderad till hustruns mormor för lite smygjulande.Inte överdrivet entusiastisk inför sittningen så förberedde jag mig genom att ta med en hembränd skiva med Saurons Sissel-duett. Just efter kaffet, när den snart 90-åriga (lätt kissdoftande) tanten plockade fram fotoalbumen så smög jag igång skivan. Först märkte ingen nåt, men efter en stund kommenterade svägerskan den trevliga musiken, och när Saurons stämma hördes lite starkare började folk skruva på sig något. När så "kristus till jorden"-strofen kom fattade ju folk, mormor också, att något inte stod rätt till med musiken - man kan lugnt säga att skämtet föll platt som en pannkaka till marken. Gamla kissmormor var inte road. "Jaså, det var nån sorts humor?" frågade hon surt. Tanten fick också sin hämnd vid julklappsutdelningen (ja, vi fuskade lite...): Jag förärades en begagnad bok om Öland, från 1983. Min sämsta julklapp någonsin, i hård konkurrens med Ica-Förlagets "Iller Hemma" som jag fick av en kompis förra julen. 😉 Ta du å packa dina väskor och åk till Öland 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Länkeeeeeeen funkar inte.... 😉😄 Gimme nån.... efter alla kommentarer här måste jag bara höra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Varsågod: Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Fy fan vad jag har garvat!!! 😉 Sauron tack som faen... det här gjorde just min dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Varsågod: Your browser does not support the HTML5 audio tag fy fan va bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 F-n, grabben sjunger bättre än mig... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 22 december 2004 Dela Postat 22 december 2004 Hehe, ganska rolig. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.