Cloudsurfer Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Märkte en underlig sak här nu när jag surfade in och det var att jag inte ser vissa av kategorierna, vare sig i forumjumpet eller indexet? Kategorier såsom Allmänt och OT försvinner?
Nexustwins Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 Märkte en underlig sak här nu när jag surfade in och det var att jag inte ser vissa av kategorierna, vare sig i forumjumpet eller indexet? Kategorier såsom Allmänt och OT försvinner? Har skett endel förändringar. Bland annat har allmänt skickats ner i forumet längst upp. och en ny del har kommit till längst ner. Själv gillar jag det inte. Alldeles för stort nu. 😏
Björn Olsberg Postat 2 mars 2006 Postat 2 mars 2006 (redigerat) Märkte en underlig sak här nu när jag surfade in och det var att jag inte ser vissa av kategorierna, vare sig i forumjumpet eller indexet? Kategorier såsom Allmänt och OT försvinner? Har skett endel förändringar. Bland annat har allmänt skickats ner i forumet längst upp. och en ny del har kommit till längst ner. Själv gillar jag det inte. Alldeles för stort nu. 😏 Läs nyheten, ligger på förstasidan under de senaste inläggen. Direktlänk. Kategorierna är inte fler till antalet än tidigare. Några är borttagna och sammanslagna medan andra har tillkommit. EDIT: En anledning att Allmänt har flyttats ner är att nära nog hälften av alla inlägg som postas där egentligen borde ligga i en annan kategori. Rätt trådar på rätt plats gör det inte bara lättare att hitta relevant information här, utan också lättare att få svar på frågor då många besökare väljer att endast bevaka vissa kategorier. Och att Utanför ämnet tidigare låg framför allt som har med musik att göra var en ganska ologisk och märklig prioritering, inte sant? 😄 Redigerat 2 mars 2006 av Olsberg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.