Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har noterat detta förut; att när man någon lägger upp filer på till exempel "You send it" så får man kämpa mot något som kallas Errorsafe och precis som jag trodde så är det Spyware... 🙂 Tänkte bara att det kunde vara på plats för en varning mot siter som stödjer så'n här skit! Läs mer här:

Artikel på IDG.se

Annons
Postat
Jag har noterat detta förut; att när man någon lägger upp filer på till exempel "You send it" så får man kämpa mot något som kallas Errorsafe och precis som jag trodde så är det Spyware... 🙁 Tänkte bara att det kunde vara på plats för en varning mot siter som stödjer så'n här skit! Läs mer här:

Artikel på IDG.se

Lackade också ur på det häromdan. Kör sendthisfile.com istället.

Postat

eller så löser man det enkelt: Olsberg germed sig och gör man kan bifoga större filer på forumet så är heka problemet löst:P

fast det tar ju lite plats:P

Postat
Är man så naiv att man går med på att låta siter installera saker på sin dator får man skylla sig själv.. 😛

Inte för jag har gjort det och posten var mer tänkt som en liten varning. Dessutom om jag skall vara lite besserwissrig så hålelr inte din argumentering - om du inte ... så får jag... - fyll i vad som helst. OM du inte låser din affär så får jag stjäla från dig... och så vidare. Det är inte ok att en site försöker pracka på en sån't skräp! 😠

Postat
Är man så naiv att man går med på att låta siter installera saker på sin dator får man skylla sig själv..  😳

Inte för jag har gjort det och posten var mer tänkt som en liten varning. Dessutom om jag skall vara lite besserwissrig så hålelr inte din argumentering - om du inte ... så får jag... - fyll i vad som helst. OM du inte låser din affär så får jag stjäla från dig... och så vidare. Det är inte ok att en site försöker pracka på en sån't skräp! 😆

Jag försöker inte argumentera för nånting utan konstaterar bara att vissa aldrig lär sig. Alla människor är inte snälla och allt man läser på internet är inte sant.

Det är ingen slump att den här kampanjen verkar rikta sig mot svenskar, vi är ju trots allt uppfödda med att staten ska skydda oss mot allt farligt och att ingen ska behöva ansvara för sina handlingar..

Postat
Det är ingen slump att den här kampanjen verkar rikta sig mot svenskar, vi är ju trots allt uppfödda med att staten ska skydda oss mot allt farligt och att ingen ska behöva ansvara för sina handlingar..

dumma, dumma stat.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.