Hellpig Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Jag har noterat detta förut; att när man någon lägger upp filer på till exempel "You send it" så får man kämpa mot något som kallas Errorsafe och precis som jag trodde så är det Spyware... 🙂 Tänkte bara att det kunde vara på plats för en varning mot siter som stödjer så'n här skit! Läs mer här: Artikel på IDG.se
Björn Olsberg Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Det bör tilläggas att det inte handlar om att infektera filer som skickas.
Signert Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Jag har noterat detta förut; att när man någon lägger upp filer på till exempel "You send it" så får man kämpa mot något som kallas Errorsafe och precis som jag trodde så är det Spyware... 🙁 Tänkte bara att det kunde vara på plats för en varning mot siter som stödjer så'n här skit! Läs mer här: Artikel på IDG.se Lackade också ur på det häromdan. Kör sendthisfile.com istället.
DjRymd Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Är man så naiv att man går med på att låta siter installera saker på sin dator får man skylla sig själv.. 🙁
ThomasJ Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 eller så löser man det enkelt: Olsberg germed sig och gör man kan bifoga större filer på forumet så är heka problemet löst:P fast det tar ju lite plats:P
Hellpig Postat 28 februari 2006 Trådstartare Postat 28 februari 2006 Är man så naiv att man går med på att låta siter installera saker på sin dator får man skylla sig själv.. 😛 Inte för jag har gjort det och posten var mer tänkt som en liten varning. Dessutom om jag skall vara lite besserwissrig så hålelr inte din argumentering - om du inte ... så får jag... - fyll i vad som helst. OM du inte låser din affär så får jag stjäla från dig... och så vidare. Det är inte ok att en site försöker pracka på en sån't skräp! 😠
DjRymd Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Är man så naiv att man går med på att låta siter installera saker på sin dator får man skylla sig själv.. 😳 Inte för jag har gjort det och posten var mer tänkt som en liten varning. Dessutom om jag skall vara lite besserwissrig så hålelr inte din argumentering - om du inte ... så får jag... - fyll i vad som helst. OM du inte låser din affär så får jag stjäla från dig... och så vidare. Det är inte ok att en site försöker pracka på en sån't skräp! 😆 Jag försöker inte argumentera för nånting utan konstaterar bara att vissa aldrig lär sig. Alla människor är inte snälla och allt man läser på internet är inte sant. Det är ingen slump att den här kampanjen verkar rikta sig mot svenskar, vi är ju trots allt uppfödda med att staten ska skydda oss mot allt farligt och att ingen ska behöva ansvara för sina handlingar..
godhead Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Det är ingen slump att den här kampanjen verkar rikta sig mot svenskar, vi är ju trots allt uppfödda med att staten ska skydda oss mot allt farligt och att ingen ska behöva ansvara för sina handlingar.. dumma, dumma stat.
Vallhagen Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Håller med om yousendits störiga popups. sendthisfile.com är att föredra! /Bengan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.