Twilight_Zound Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 Har upptäckt att det inte går att spela upp Mp3or direkt från saiten längre. Så kallad DirectStream, har funkat tidigare. Någon som har samma problem. spelar upp mp3or och andra mediafiler med WMP. Supporten säger att det funkar hos dem. Att problemet ligger hos mig. Men efter att ha provat flera andra siter med samma möjligheter som Studio Forum och det har funkat alldeles utmärkt tror jag inte på supporten... TZ Mp3or Testa vet jag... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 Funkar utan problem för mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2006 (redigerat) Que... Va fasen gör jag för fel...???? 😏 jag får bara upp FILHÄMTNINGS meddelandet...sen funkar bara spara delen. Öppna fungerar inte. Och den spelar inte upp filerna direkt i spelaren.. Överallt annars fungerar det.... 😏 Redigerat 28 februari 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 Du kör IE eller? Inte Firefox? Har du Quicktime-plugin eller andra plugins installerade i webbläsaren? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2006 (redigerat) IE Inga andra plugins eller Quicktime. Ren install av WMP.... Jädrans skumt att det funka på alla andra siter, men inte soundclick Redigerat 28 februari 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 Fungerar för mig också. Kör winamp. Behöver inte spara playlisten utan går att öppna direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2006 (redigerat) Och ni klickar på MP3, inte HIFI eller LOFI?? Både HIFI och LOFI fungerar här med Redigerat 28 februari 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 hehe, jag tror bestämt att jag ska lägga upp några låtar och posta frågan varför det inte låter bra... 😛 😄 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 Går bra de med. kan välja upp "öppna med" och "spara till disk". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 Misstänker att Microsoft, bokstavligt talat, har ett filter med i spelet. 🙁 Bl.a. MSN ser mp3-filer som "ev. skadliga filer" Förmodligen är det en inställning nånstans i ditt IE som nekar mp3-filer från Soundclick att öppnas direkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2006 Jag kan inte ens ÖPPNA...Får felmeddelande i WMP när den är klar. STÄNG säger den 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2006 Misstänker att Microsoft, bokstavligt talat, har ett filter med i spelet. 😄Bl.a. MSN ser mp3-filer som "ev. skadliga filer" Förmodligen är det en inställning nånstans i ditt IE som nekar mp3-filer från Soundclick att öppnas direkt. Men tillåter från andra menar du...Låter knas... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 februari 2006 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2006 Blir knäpp... Måste dra till jobbet nu...har inte tid att lösa skräpet nu... 🙁 Hi Peeps Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 28 februari 2006 Dela Postat 28 februari 2006 (redigerat) Jag hade liknande* problem under lång tid, men hittade felkällan.... https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=177314 edit: *liknande... inte samma. Så det är kanske inte samma lösning heller. Redigerat 28 februari 2006 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.