Mr Keys Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 http://www.n24.se/dynamiskt/nyheter/did_11958032.asp Vet inte riktigt vad jag tänker när jag läser det....spännande....
mornel Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Jag tror inte att det stämmer. Det dök upp som ett rykte för ett par dagar sedan, verkar ganska ogrundat.
Eternal Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Fan! Om detta stämmer kommer filmerna (precis som operativsystemen) bli helt obegripliga! 😳 Ja, detta är skrivet endast för att provocera.
Nexustwins Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Fan! Om detta stämmer kommer filmerna (precis som operativsystemen) bli helt obegripliga! 😳 Ja, detta är skrivet endast för att provocera. Ja!.. Rätta takter det 😳
Pazo Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Haha. Folk som int vet bättre. Tar inte mer än nån timma att klara av Mac os likadant som windows (baskunksap då). Jag var också lite anti mot mac tills jag faktiskt satte mig vid en av sådan och märkte att det var riktigt snyggt och inte så krångligt som jag trodde 😄
Glaskatten (oregistrerad) Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 (redigerat) Fan! Om detta stämmer kommer filmerna (precis som operativsystemen) bli helt obegripliga! Tyckte du verkligen Finding Nemo, Toy Story, Bugs life, Monsters Inc. och Superhjältarna var obegripliga? Redigerat 27 februari 2006 av Glaskatten
Pico Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Fan! Om detta stämmer kommer filmerna (precis som operativsystemen) bli helt obegripliga! Tyckte du verkligen Finding Nemo, Toy Story, Bugs life, Monsters Inc. och Superhjältarna var obegripliga? Heh, ja det var också ett sätt att citera.. Antar att det betyder att du fortsätter i samma anda som Eternal?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Fan! Om detta stämmer kommer filmerna (precis som operativsystemen) bli helt obegripliga! Tyckte du verkligen Finding Nemo, Toy Story, Bugs life, Monsters Inc. och Superhjältarna var obegripliga? Heh, ja det var också ett sätt att citera.. Antar att det betyder att du fortsätter i samma anda som Eternal? 🤪🙂 Glaskatten är inte så bra på att läsa enkla meningar heller. Det stod "bli".
Glaskatten (oregistrerad) Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Fan! Om detta stämmer kommer filmerna (precis som operativsystemen) bli helt obegripliga! Tyckte du verkligen Finding Nemo, Toy Story, Bugs life, Monsters Inc. och Superhjältarna var obegripliga? Heh, ja det var också ett sätt att citera.. Antar att det betyder att du fortsätter i samma anda som Eternal? Nej jag ville väl mer påminna om att de flesta av Disneys största succeer de senaste 5 åren gjorts av Pixar = Jobs företag, flmer som dessutom är relativt lättbegripliga Precis som MAC OS...
hackeman Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Fan! Om detta stämmer kommer filmerna (precis som operativsystemen) bli helt obegripliga! Tyckte du verkligen Finding Nemo, Toy Story, Bugs life, Monsters Inc. och Superhjältarna var obegripliga? Heh, ja det var också ett sätt att citera.. Antar att det betyder att du fortsätter i samma anda som Eternal? Nej jag ville väl mer påminna om att de flesta av Disneys största succeer de senaste 5 åren gjorts av Pixar = Jobs företag, flmer som dessutom är relativt lättbegripliga Precis som MAC OS... Och Eternal skrev (och du klippte bort): Ja, detta är skrivet endast för att provocera. Eternal - Glaskatten, 1 - 0.
Glaskatten (oregistrerad) Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Eternal - Glaskatten, 1 - 0. Nej Nej Hackeman du missade poängen (ursäkta) återigen...
hackeman Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Eternal - Glaskatten, 1 - 0. Nej Nej Hackeman du missade poängen (ursäkta) återigen... Nej nej nej, DU missade poängen igen igen igen. Igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen. Igen.
Glaskatten (oregistrerad) Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Eternal - Glaskatten, 1 - 0. Nej Nej Hackeman du missade poängen (ursäkta) återigen... Nej nej nej, DU missade poängen igen igen igen. Igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen. Igen. Matchen slutade alltså Glaskatten 12- Hackeman utvisad....
hackeman Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Eternal - Glaskatten, 1 - 0. Nej Nej Hackeman du missade poängen (ursäkta) återigen... Nej nej nej, DU missade poängen igen igen igen. Igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen. Igen. Matchen slutade alltså Glaskatten 12- Hackeman utvisad.... Underbart! Det här är nog f-n första gången jag är med om att du drar ett skämt! 😏 Nu tycker jag genast mycket bättre om dig. Vem vet, rätt vad det är nån dag så kanske du rent av använder en smiley oxå? Brrrr.... Puss!
Light Head Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Det var ingen hamster! Det var din håriga bakdel... Nä,, solly, det var inte speciellt kul. Jag har ju inte en aning. Kan jag få jobb hos Socialdemokraterna? Kanske en topposition? Att komma med ogrundade saker leder rätt högt upp ju.. Peace and love you all!
hackeman Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Idag såg jag en hamster! Lite full igår kanske? 🙁
hackeman Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 mac är så otroligt mkt bättre än allt... Hur ser din flickvän på en sån sak? Känner hon inte sig lite undervärderad?
Tilly Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 mac är så otroligt mkt bättre än allt... Hur ser din flickvän på en sån sak? Känner hon inte sig lite undervärderad? 😆 Neh men seriöst nu.. Varför är Apple intresserade av att köpa Disney?
nurfen Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Idag såg jag en hamster! Lite full igår kanske? 😆 Alltså. Jag är aldrig full! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.