Jari Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Ska ev. uppdatera operativsysem till Creamware kortet från 4.0 till 4.5 Vad betyder OTC och GTC? Kolla in länken , länsgst ner på sidan , så ser ni sammanhanget. https://ssl.kundenserver.de/register.cwaudi..._en.php?lang=en Jari
Gote Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Klicka på förkortningen så kommer det upp en förklaring...
Pico Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 (redigerat) Klicka dem så ser du.. Tur Gote, tur! Redigerat 27 februari 2006 av Pico
Gote Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Klicka dem så ser du.. 🥰 Tur Gote, tur! Luck has nothing to do with it...
Gote Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Ang. förkortningar, vad betyder MAO? 😳 På svenska? Med Andra Ord...
Overkill Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Ang. förkortningar, vad betyder MAO? 😳 På svenska? Med Andra Ord... 😮😳😆😄
Pellesnusk Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Ska ev. uppdatera operativsysem till Creamware kortet från 4.0 till 4.5 Är det värt det tycker du? Jag har Creamware i version 4.0 och har också fått en miljon mail från Creamware om att uppdatera.....men är det värt det? Det kostar väl typ 100 Euro?
Jari Postat 6 mars 2006 Trådstartare Postat 6 mars 2006 (redigerat) Jo,det var det nog. Har fått hem allkeys filen nu. 😄 Jag hade inte så mycket pluggar innan. Nu fick jag välja, synth and sampler eller max n master packet. Jag tog synth and sampler. Då ingick lite exta prylar med... bara pluggpaketet kostar annars 598 euro. Nu fick jag pluggpaketet och Scope 4.5 för 98 euro. För mej var det en bra deal. Redigerat 6 mars 2006 av Jari
Jari Postat 6 mars 2006 Trådstartare Postat 6 mars 2006 Ang. förkortningar, vad betyder MAO? 😄 I thailand betyder mao full, berusad, packad. mao maak mycket full mao maak maak pissrak , dyngpackad , jävligt full
Micke H Postat 6 mars 2006 Postat 6 mars 2006 (redigerat) Ang. förkortningar, vad betyder MAO? 😄 I thailand betyder mao full, berusad, packad. mao maak mycket full mao maak maak pissrak , dyngpackad , jävligt full Man lär sig något nytt varje dag... 😳 EDIT: stavfel Redigerat 6 mars 2006 av Lynxo
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Hej! Vad betyder DivX? Vad betyder FTP? Vad betyder MSYQL? 😄 :musik
Linus Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Vad betyder DivX?DivX är ingen förkortning. DivX är ett videoformat, baserat på MPEG-4. Bra bildkvalitet och låg bitrate. Vad betyder FTP?File Transfer Protocol. Nätverksprotokoll för filöverföring mellan en serverdator och en klientdator. Vad betyder MSYQL?SQL=Structured Query Language. Kommandon för att hämta information ur en databas. MySQL är ingen förkortning. Programmet är en av världens populäraste databashanterare, och är fri mjukvara. SQL-databaser används oftast i samband med språk som PHP för att administrera webbsajter.
musik (oregistrerad) Postat 7 mars 2006 Postat 7 mars 2006 Hej! Ja, t.ex. när man som jag ska skaffa hemsida nu äntligen så står det ju en hel massa förkortningar i det som listas att ingå i de olika paketen. Finns det nån bok om detta? Eller är det bara att söka i google t.ex.? 😛 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.