DrHans Postat 26 februari 2006 Dela Postat 26 februari 2006 Sprider vidare från ett annat forum, tror fler än jag tycker sånt här är roligt! Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lee Postat 26 februari 2006 Dela Postat 26 februari 2006 Fantastiskt! Jag som har letat efter ett enkelt sätt att micka högtalare. Å så finns det så här Creative:a lösningar. Och billigt också! Jag har alla delarna hemma redan... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 26 februari 2006 Dela Postat 26 februari 2006 Jösses, om man har råd med så mycket utrustning kan man inte lägga en tusing på en schysst mikrofon? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
classic Postat 26 februari 2006 Dela Postat 26 februari 2006 Det var det sämsta gitarrljud jag någonsin har hört. Instängt och bottenlöst. Totalt oanvändbart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 februari 2006 Dela Postat 26 februari 2006 Gött brus 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 februari 2006 Dela Postat 26 februari 2006 😮😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
isotone Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 😮😄 Det lät iaf inte så illa som jag trodde det skulle göra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 (redigerat) Låter som sagt apa - men nöden har ingen lag... 😮 Jag har några gånger varit med om att man kör slut på micstativ - och får köra en riktig nödlösning; att låta micen hänga i kabeln, som knyts fast i stärkarens handtag (eller ännu värre: sätts fast med gaffa, om det inte finns handtag på toppen av stärkaren - ha man riktig "tur", så släpper gaffan, med allt vad det innebär... 😄 ). Till livebruk fungerar det ju med konstiga uppmickningar, eftersom det inte rör sig om någon finlyssning precis - men inspelning? Nej, tack... 😄 På tal om det, så roade jag mig med att köpa en riktig skräpmikrofon till den nu nästan avslutade omgången testinspelningar. Brusigt som 17 blev det - men i övrigt var ljudet förvånansvärt bra med tanke på att micen bara kostade några tior... 😛 Redigerat 27 februari 2006 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torwald Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 Synd att det lät fruktansvärt. Det hade ju annars inneburit en mindre revolution vad inspelning av elgitarr anbelangar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 Jag gillar vattenfallet i bakgrunden. Det ger låten en skön utomhuskänsla. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
progg Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 Hehe tufft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimbambop Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 javafan, lite brusreducering på det där så är man ju hemma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suedehead Postat 27 februari 2006 Dela Postat 27 februari 2006 inte så illa som jag trodde det skulle vara, dock jävligt illa ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.