dbd Postat 25 maj 2004 Dela Postat 25 maj 2004 (redigerat) Inte missa, inte missa. Om du bor i Malmö-regionen alltså. 22-02 på Kulturbolaget, Malmö. Inträde 20 kr 😕 Redigerat 25 maj 2004 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 maj 2004 Dela Postat 25 maj 2004 Lägg in den i kalendern! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 25 maj 2004 Trådstartare Dela Postat 25 maj 2004 Har inte utforskat den funktionen ännu. Det finns en gräns för hur PRO jag är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 25 maj 2004 Dela Postat 25 maj 2004 (redigerat) Bra idé. Aningens sent (han har spelat i en timme), men kanske någon sömnlös själ hinner dit! EDIT: puh, då finns det en chans för alla lyckligt lottade som bor i Malmö. Redigerat 25 maj 2004 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 maj 2004 Dela Postat 25 maj 2004 (redigerat) Då gör jag det 😕 EDIT: Onsdag den 25? Det är den 26 på onsdag. 25 idag... tisdag... Redigerat 25 maj 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 Delade tråden och slängde resten hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 2 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 2 juni 2004 Kan tilläggas i efterhand att Håkans liveframträdande var en riktig killer! Jävulskt bra om man är inne på elektroinriktad house, techno och breakbeats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phod (oregistrerad) Postat 3 juni 2004 Dela Postat 3 juni 2004 Jepp, Håkans Liveset var det bästa jag hört på väldigt länge. Har nog inte hört något så bra sedan Dave Clarke och Thomas Krome spelade i Stockholm för ett år sedan. Du kanske såg mig där. Jag sprang runt i en t-shirt med en stor grön pistol på samt texten "Green Piece" (ja det ska vara felstavat) =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.