Oskar_E Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Jag föreslår att alla sätter på "den glider in...", lutar sig tillbaka och skriker.. JAAAAAAAAAAAAA!!!! 3-2!!!!!!!!!!!!!!!
Pico Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
allansson Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 (redigerat) 😆😆😆😄 Kommer aldrig kunna sluta le!!! Så J*VLA BRA!!! Började nästan grina vid nationalsången!!! 😄😄😄😄 SVERIGE AEGER! Redigerat 26 februari 2006 av allansson
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 😆😆😆😄 Kommer aldrig kunna sluta le!!! Så J*VLA BRA!!! Började nästan grina vid nationalsången!!! 😄😄😄😄 SVERIGE AEGER! 😄 *tårögd* 😄
Micke H Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😆😆😆😄😄😄😄😄
Pazo Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😆😆😆😄😄😄😄😄 Vafan? Denna tråden finns redan!! Men skitsamma!!! GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLD! 😄 :D 😄 :D
lavrell Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂
allansson Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Jaja... man får aldrg nog av guldyran.... GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD! SVERIGE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSST!! SVERIGE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSST!! SVERIGE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSST!! SVERIGE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSST!! SVERIGE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSST!! SVERIGE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSST!! SVERIGE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSST!! SVERIGE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSST!! 😉🙂😄😄🙂🙂😆
L.C Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 sicket avslut på detta OS. SVERIGE FOR TEH WIN!!!!! 😏😄😄😄😄
Overkill Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Ah, det var DET som förde sånt oväsen på radion som spelades i högtalarna då jag var och handlade på Ica idag. 😮
Tilly Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 jävlar vilken match! Jag vågade inte titta dom sista 3 minuterna. Låg gömd bakom min polare så hon fick sitta å säga vad som hände 😆 men vilken räddning Henke gör seriöst han är fan världens bästa målvakt!!! Synd att han lämnade Frölunda! men GULD!!!!!!!!!!!! ya!!
Christofer Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 vi slog två flugor i en smäll, vi tog guld och spöade Finland på samma gång 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.