Jump to content
Annons

Ny snubbe

Recommended Posts

f76 (oregistrerad)
Postat

Hej!

SÄ jag Àr en ny kille hÀr som inte har gjort en enda lÄt.. har vÀl hittat pÄ nÄgot elak lÄttext om polare nÄgon gÄng dÄ och dÄ..Ž

Vill gÀrna lÀra mig dock... min enda nackdel Àr att jag Àr musikaliskt obegÄvad sÄ postar jag nÄgot mot förmodan lyssna pÄ egen risk.

Ha det!

Annons
Postat

HĂ€rligt! VĂ€lkommen! Ser fram mot första alstret!! Börja med att lĂ€sa in en dikt vetja! 😕

Postat

VĂ€lkommen. Du Ă€r inte ensam om musikalisk begĂ„vningsbrist hĂ€r. 😕

(menar givetvis mig sjÀlv sÄ ingen tar illa upp...)

Postat

Hej och lycka till!! Det finns mÄnga bra program som man Àven som nybörjare kan sÀtta sig ned med.

Postat (redigerat)
HĂ€rligt! VĂ€lkommen! Ser fram mot första alstret!! Börja med att lĂ€sa in en dikt vetja! 😆

var Ă€r nattvaktaren nĂ€r man behöver han [ klevenhaus letar 😛 ]

EDIT: sorry, glömde av original postaren, ... vĂ€lkommen 🙂

Redigerat av Kenny Klevenhaus
Postat
min enda nackdel Àr att jag Àr musikaliskt obegÄvad sÄ postar jag nÄgot mot förmodan lyssna pÄ egen risk.

😛

va e dina fördelar dĂ„? 😆

vÀlkommen hit iaf!

Dreamland Project (oregistrerad)
Postat

Alla har vi nĂ„gongĂ„ng börjat nĂ„gonstans 😛

VĂ€lkommen!

Postat
Alla har vi nĂ„gongĂ„ng börjat nĂ„gonstans 😛

VĂ€lkommen!

förrutom bert karlssons avkomma... de e som dom dÀr i matrix.. dom odlas till artister...

Sauron (oregistrerad)
Postat
Hej!

SÄ jag Àr en ny kille hÀr som inte har gjort en enda lÄt.. har vÀl hittat pÄ nÄgot elak lÄttext om polare nÄgon gÄng dÄ och dÄ..Ž

Vill gÀrna lÀra mig dock... min enda nackdel Àr att jag Àr musikaliskt obegÄvad sÄ postar jag nÄgot mot förmodan lyssna pÄ egen risk.

Ha det!

😆 HÀÀÀrligt, dĂ„ vet jag att vi e iallafall 2 st hĂ€r dĂ„. Jag Ă€r oxĂ„ musikaliskt obegĂ„vad, men tycker det Ă€r kul att bjuda pĂ„ sig sjĂ€lv. TĂ€nker dĂ„ pĂ„ en skiva som jag gjorde och sĂ„lde 50 kr styck till mina jobbarpolare. PĂ„ denna skiva gjorde jag allt som gick för att lĂ„ta sĂ„ kasst som möjligt. Snacka om succĂ©. TĂ€nk er mig en 39 Ă„rig stor grov buse sjunga duett med Sissel kjyrkjeböö i samma tonart. đŸ˜Č Fy fan va det blev lyckat. Skivan gick Ă„t som smör och enligt rykten florerar den pĂ„ DC++ oxĂ„. :rolleyes:

Slutord:

AlltsÄ, vi som e kass har oxÄ en framtid......

Postat
🙂  HÀÀÀrligt, dĂ„ vet jag att vi e iallafall 2 st hĂ€r dĂ„. Jag Ă€r oxĂ„ musikaliskt obegĂ„vad, men tycker det Ă€r kul att bjuda pĂ„ sig sjĂ€lv. TĂ€nker dĂ„ pĂ„ en skiva som jag gjorde och sĂ„lde 50 kr styck till mina jobbarpolare. PĂ„ denna skiva gjorde jag allt som gick för att lĂ„ta sĂ„ kasst som möjligt. Snacka om succĂ©. TĂ€nk er mig en 39 Ă„rig stor grov buse sjunga duett med Sissel kjyrkjeböö i samma tonart.  😄  Fy fan va det blev lyckat. Skivan gick Ă„t som smör och enligt rykten florerar den pĂ„ DC++ oxĂ„.  :rolleyes:

Haha... det DÄR vill jag höra!! 😆 Har du det upplagt nĂ„nstans? Eller nĂ„n titel man kan söka efter pĂ„ DC++ ?? đŸ˜Č

Sauron (oregistrerad)
Postat
🙂  HÀÀÀrligt, dĂ„ vet jag att vi e iallafall 2 st hĂ€r dĂ„. Jag Ă€r oxĂ„ musikaliskt obegĂ„vad, men tycker det Ă€r kul att bjuda pĂ„ sig sjĂ€lv. TĂ€nker dĂ„ pĂ„ en skiva som jag gjorde och sĂ„lde 50 kr styck till mina jobbarpolare. PĂ„ denna skiva gjorde jag allt som gick för att lĂ„ta sĂ„ kasst som möjligt. Snacka om succĂ©. TĂ€nk er mig en 39 Ă„rig stor grov buse sjunga duett med Sissel kjyrkjeböö i samma tonart.  😄  Fy fan va det blev lyckat. Skivan gick Ă„t som smör och enligt rykten florerar den pĂ„ DC++ oxĂ„.  :rolleyes:

Haha... det DÄR vill jag höra!! 😆 Har du det upplagt nĂ„nstans? Eller nĂ„n titel man kan söka efter pĂ„ DC++ ?? đŸ˜Č

Alright! Jag lĂ€gger upp nĂ„n lĂ„t pĂ„ min server ikvĂ€ll nĂ€r jag kommer hem frĂ„n jobbet... 🙂

Postat

me2 🙂

Postat
Hej!

Ha det!

Tjena och vÀlkommen

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

Kör hÄrt, man ska börja nÄnstans, och det hÀr Àr ett bra stÀlle. Det man inte vet innan lÀr man sig hÀr. Velcome, dude!!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.