f76 (oregistrerad) Postat 25 maj 2004 Dela Postat 25 maj 2004 Hej! Så jag är en ny kille här som inte har gjort en enda låt.. har väl hittat på något elak låttext om polare någon gång då och då..´ Vill gärna lära mig dock... min enda nackdel är att jag är musikaliskt obegåvad så postar jag något mot förmodan lyssna på egen risk. Ha det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 25 maj 2004 Dela Postat 25 maj 2004 Härligt! Välkommen! Ser fram mot första alstret!! Börja med att läsa in en dikt vetja! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
speed-focus Postat 25 maj 2004 Dela Postat 25 maj 2004 Välkommen. Du är inte ensam om musikalisk begåvningsbrist här. 😕 (menar givetvis mig själv så ingen tar illa upp...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 maj 2004 Dela Postat 25 maj 2004 Hej och lycka till!! Det finns många bra program som man även som nybörjare kan sätta sig ned med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 25 maj 2004 Dela Postat 25 maj 2004 Välkommen hit! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 (redigerat) Härligt! Välkommen! Ser fram mot första alstret!! Börja med att läsa in en dikt vetja! 😆 var är nattvaktaren när man behöver han [ klevenhaus letar 😛 ] EDIT: sorry, glömde av original postaren, ... välkommen 🙂 Redigerat 26 maj 2004 av Kenny Klevenhaus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 min enda nackdel är att jag är musikaliskt obegåvad så postar jag något mot förmodan lyssna på egen risk. 😛 va e dina fördelar då? 😆 välkommen hit iaf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 Alla har vi någongång börjat någonstans 😛 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 Alla har vi någongång börjat någonstans 😛 Välkommen! förrutom bert karlssons avkomma... de e som dom där i matrix.. dom odlas till artister... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron (oregistrerad) Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 Hej! Så jag är en ny kille här som inte har gjort en enda låt.. har väl hittat på något elak låttext om polare någon gång då och då..´ Vill gärna lära mig dock... min enda nackdel är att jag är musikaliskt obegåvad så postar jag något mot förmodan lyssna på egen risk. Ha det! 😆 Hääärligt, då vet jag att vi e iallafall 2 st här då. Jag är oxå musikaliskt obegåvad, men tycker det är kul att bjuda på sig själv. Tänker då på en skiva som jag gjorde och sålde 50 kr styck till mina jobbarpolare. På denna skiva gjorde jag allt som gick för att låta så kasst som möjligt. Snacka om succé. Tänk er mig en 39 årig stor grov buse sjunga duett med Sissel kjyrkjeböö i samma tonart. 😲 Fy fan va det blev lyckat. Skivan gick åt som smör och enligt rykten florerar den på DC++ oxå. Slutord: Alltså, vi som e kass har oxå en framtid...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 HiYa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 🙂 Hääärligt, då vet jag att vi e iallafall 2 st här då. Jag är oxå musikaliskt obegåvad, men tycker det är kul att bjuda på sig själv. Tänker då på en skiva som jag gjorde och sålde 50 kr styck till mina jobbarpolare. På denna skiva gjorde jag allt som gick för att låta så kasst som möjligt. Snacka om succé. Tänk er mig en 39 årig stor grov buse sjunga duett med Sissel kjyrkjeböö i samma tonart. 😄 Fy fan va det blev lyckat. Skivan gick åt som smör och enligt rykten florerar den på DC++ oxå. Haha... det DÄR vill jag höra!! 😆 Har du det upplagt nånstans? Eller nån titel man kan söka efter på DC++ ?? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron (oregistrerad) Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 🙂 Hääärligt, då vet jag att vi e iallafall 2 st här då. Jag är oxå musikaliskt obegåvad, men tycker det är kul att bjuda på sig själv. Tänker då på en skiva som jag gjorde och sålde 50 kr styck till mina jobbarpolare. På denna skiva gjorde jag allt som gick för att låta så kasst som möjligt. Snacka om succé. Tänk er mig en 39 årig stor grov buse sjunga duett med Sissel kjyrkjeböö i samma tonart. 😄 Fy fan va det blev lyckat. Skivan gick åt som smör och enligt rykten florerar den på DC++ oxå. Haha... det DÄR vill jag höra!! 😆 Har du det upplagt nånstans? Eller nån titel man kan söka efter på DC++ ?? 😲 Alright! Jag lägger upp nån låt på min server ikväll när jag kommer hem från jobbet... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 🙂 Hääärligt, då vet jag att vi e iallafall 2 st här då. Jag är oxå musikaliskt obegåvad, men tycker det är kul att bjuda på sig själv. Tänker då på en skiva som jag gjorde och sålde 50 kr styck till mina jobbarpolare. På denna skiva gjorde jag allt som gick för att låta så kasst som möjligt. Snacka om succé. Tänk er mig en 39 årig stor grov buse sjunga duett med Sissel kjyrkjeböö i samma tonart. 😄 Fy fan va det blev lyckat. Skivan gick åt som smör och enligt rykten florerar den på DC++ oxå. Haha... det DÄR vill jag höra!! 😆 Har du det upplagt nånstans? Eller nån titel man kan söka efter på DC++ ?? 😲 me2 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron (oregistrerad) Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 Done!! 😉 Här är ett axplock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 Hej! Så jag är en ny kille här som inte har gjort en enda låt.. har väl hittat på något elak låttext om polare någon gång då och då..´ Vill gärna lära mig dock... min enda nackdel är att jag är musikaliskt obegåvad så postar jag något mot förmodan lyssna på egen risk. Ha det! Tjena och välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 1 juli 2004 Dela Postat 1 juli 2004 Willkommen, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 3 juli 2004 Dela Postat 3 juli 2004 Kör hårt, man ska börja nånstans, och det här är ett bra ställe. Det man inte vet innan lär man sig här. Velcome, dude!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.