Heave Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 (redigerat) Kul o höra era kommentarer! Kom igen o tyck! hehehe... LÅTNAMN: Emptiness ARTIST/GRUPP: Heave GENRE: Metal KOMPOSITÖR: Heave INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STATUS: Färdig demo Your browser does not support the HTML5 audio tag 😆 Redigerat 27 februari 2006 av Heave
MJInc Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Hur kan den här låten passera demolistan med en 0:a i svarsprotokollet? Låter ju hur bra som helst! Inte min genren så har inga kommentarer om mix och sound. Men i mina öron låter det klart bättre en "demo". Grymt bra röst! 😳 //Micke...
Heave Postat 27 februari 2006 Trådstartare Postat 27 februari 2006 Hur kan den här låten passera demolistan med en 0:a i svarsprotokollet? Låter ju hur bra som helst! Inte min genren så har inga kommentarer om mix och sound. Men i mina öron låter det klart bättre en "demo". Grymt bra röst! 😆 //Micke... Tackar för att du spräckte nollan! hehehe...
Andrew (oregistrerad) Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Huj här var det metal. Bra sångerska och feta riff. Helt ok. Men är det samplade trummor? Lite fusk när det låter så bra haha...
Heave Postat 27 februari 2006 Trådstartare Postat 27 februari 2006 Huj här var det metal. Bra sångerska och feta riff. Helt ok. Men är det samplade trummor? Lite fusk när det låter så bra haha... Trummorna är triggade med riktig Hi-hat! :-)
Heave Postat 28 februari 2006 Trådstartare Postat 28 februari 2006 HEAVE kommer att spela på Musikhuset i Lindesberg den 1a April för den som vill komma o kolla! //Patrik
Heave Postat 28 februari 2006 Trådstartare Postat 28 februari 2006 YYyyyeeesss!!! ... Helt enkelt! Att vi spelar i Lindesberg eller låten! hehehe...
Altzi Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Lite hårdrock är ju aldrig fel , låter kanon! Spelningen 1/4 är inget aprilskämt då!?!?!? 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.