NormaN BeatZ Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 LÅTNAMN: shatte Ä 1 LaMa ARTIST: NormaN BeatZ GENRE: Psychedelic Chill ? LÅTLÄNGD: 4 min ? FORMAT: MP3 (200 Kbit/s) STORLEK: 6 Mbit Denna låten började som ett skämt med en kompis han ville att jag skulle göra lite Hiphop beatz till honom men min psykadeliska hjärna flöt iväg på ett annat håll ^^ Har aldrig gjort nåt sånt här innan så ha lite överseende 😄 Peace NormaN BeatZ 😆 NormaN_BeatZ___Schatte___1_LaMa.mp3
starboy (oregistrerad) Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Ljudmässigt tycker jag det låter fantastiskt bra. Snygg, luftig mix. Vilket prog jobbar du med? Live 5?
kallemio Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 Cool o riktigt skön låt... Men vissa övergångar mellan olika partier och effekter känns inte riktigt genomarbetade
Nexustwins Postat 26 februari 2006 Postat 26 februari 2006 (redigerat) coola trummor det låter inte som något hiphop här inte. EDIT: kolla in min tråd längre ned... Nexustwins - dial Redigerat 26 februari 2006 av xdjs
NormaN BeatZ Postat 26 februari 2006 Trådstartare Postat 26 februari 2006 Ljudmässigt tycker jag det låter fantastiskt bra.Snygg, luftig mix. Vilket prog jobbar du med? Live 5? *Tack Jobbar med Reason 3.0,Fl Studio 5 och soundforge 8 Pajz NormaN BeatZ
NormaN BeatZ Postat 26 februari 2006 Trådstartare Postat 26 februari 2006 Cool o riktigt skön låt... Men vissa övergångar mellan olika partier och effekter känns inte riktigt genomarbetade Tack man ! gjorde den här låten på typ 4-5 timmar så det är inte konstigt att den inte låter genomarbetad men jag ska uppdatrea den snart 😳 Peace NormaN BeatZ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.