Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla!

Sökte mig hit för att fÄ reda pÄ lite om ljudkort och datorer osv dÄ jag ska köpa en ny bÀrbar dator och ett ljudkort dels för att spela in mina ideer hemma och dels för att ta med till replokalen och lira in mitt band Mindshift.

Vi lirar metal med melodiska och progressiva inslag och har hittills gjort tvÄ demos varav den senaste finns att Ätnjuta pÄ www.mindshift.se som dÄ Àr vÄran hemsida!

Vi hÄller pÄ för fullt att leta gigs och lirar nu pÄ onsdag 1/3 pÄ Pub Anchor i stockholm sÄ ni som gillar metal - kom förbi och kolla!

Har nu köpt en del grejer och hoppas pĂ„ att det blir som jag tĂ€nkt mig. Tack till alla som svarat, kommer att svara pĂ„ mina frĂ„gor - jag kommer nog ha en del 😄

Ses dÀrute pÄ nÄn trÄd framöver!

/Johan 😄

Annons
Postat

Hej!!!!! 😄

HjÀrtligt vÀlkommen till ett underbart forum!!!!

Hoppas du ska trivas, det Àr bara att sÀga till om vi kan stÄ til tjÀnst med nÄgot!

(du har kollat sĂ„ det inte finns nĂ„n annan johan pĂ„ forumet nu va? 😄 )

(ta det dÀr med en nypa salt, ett dÄligt skÀmt bara)

Postat

Tjena!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.