Sannestedt Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 LÅTNAMN: Da ili njet ARTIST/GRUPP: zavod GENRE: industri LÅTLÄNGD: 2:35 KOMPOSITÖR: zavod PRODUCENT: Johan EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 05/06 FORMAT: Mp3 STORLEK: 3Mb STATUS: Färdig Da ili Njet! Ja eller Nej? Peter på gittar skrev riffet.. Tomas programerade trummorna.. Jag la synth och rattade cubase i min 1a och satt på nålar när Konstantin smirnov på sång sjunger/skriker om Ja eller Nej på ryska! Inga grannar klagade men nästa låt spelas in i föräldrahemmet.. www.myspace.com/zavod
Light Head Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Ja detta var ju kul... ärligt talat.. :-) Jo jag älskar det! Även om det låter som om Konstantin håller på att kräkas till och från. Klart godkänt fån mig!
NormaN BeatZ Postat 24 februari 2006 Postat 24 februari 2006 Rammstein på ryska, Chill 🙂 Peace /NormaN BeatZ
djonas Postat 27 februari 2006 Postat 27 februari 2006 Härliga Rammsteinvibbar man får av detta. Coolt att ni sjunger på ryska...me like. 😳 Hade varit coolt om ni hade ökat orksteringen ännu mer på refrängerna för att få mer kontrast från verserna, tror det hade kunnat bli ascoolt. 😱 Helt ok trumljud även om jag önskar mer driv i dem. Basljudet tycker jag har lite för mkt subbas i sig och träder därför inte fram så mkt som man skulle kunna önska, förmodligen bara en eq fråga. Bra jobbat gubbs Mvh / djonas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.