Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Da ili njet

ARTIST/GRUPP: zavod

GENRE: industri

LÅTLÄNGD: 2:35

KOMPOSITÖR: zavod

PRODUCENT: Johan

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 05/06

FORMAT: Mp3

STORLEK: 3Mb

STATUS: Färdig

Da ili Njet! Ja eller Nej?

Peter på gittar skrev riffet.. Tomas programerade trummorna.. Jag la synth och rattade cubase i min 1a och satt på nålar när Konstantin smirnov på sång sjunger/skriker om Ja eller Nej på ryska! Inga grannar klagade men nästa låt spelas in i föräldrahemmet..

www.myspace.com/zavod

Annons
Postat

Ja detta var ju kul... ärligt talat.. :-)

Jo jag älskar det! Även om det låter som om Konstantin håller på att kräkas till och från.

Klart godkänt fån mig!

Postat

Härliga Rammsteinvibbar man får av detta. Coolt att ni sjunger på ryska...me like. 😳

Hade varit coolt om ni hade ökat orksteringen ännu mer på refrängerna för att få mer kontrast från verserna, tror det hade kunnat bli ascoolt. 😱

Helt ok trumljud även om jag önskar mer driv i dem. Basljudet tycker jag har lite för mkt subbas i sig och träder därför inte fram så mkt som man skulle kunna önska, förmodligen bara en eq fråga.

Bra jobbat gubbs

Mvh / djonas

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.